Toon posts:

Vertex problemen, om programmeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had problemen met mijn ATI 9700 Pro en het MS Ralli Challlenge spel (shokkie)maar met het porggie 3D Analyzer is het probleem opgelost.
Nu beweert er iemand in mijn "zeer vage" kennissenkring dat die problemen aan de Vertex buffer liggen en dat hij zelf de directX en de ATI driver heeft aangepast.

Nu heb ik absoluut geen kennis van programmeren maar kan dat? Ik weet dat hij geen programmeur is dus volgens mij is dit blufpoker van de bovenste plank...

Wie helpt mij even?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Vraag dan gewoon dat hij je de aangepaste bestanden stuurt. Dan kun je proberen, vergelijken, oordelen.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:48

KneoK

Not in a million lightyears

Ik dacht dat het aan de T&L unit lag. Je zou in je register ook iets van een string "TCLEnable" met waarde 0 ergens moeten toevoegen. Dit zou de T&L unit uitschakelen en de problemen van het schokken grotendeels oplossen.
In mijn geval betekende het een niet-startende morrowind en niet echt verbetering, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn Windows die al een maand of 5 draait zonder defrag waar in de tussentijd 2 verschillende mobo's, 3 verschillende videokaarten en 2 verschillende processors op hebben gedraait...

En zelf even een drivertje en DirectX aanpassen is niet alleen illegaal maar ook nog eens opschepperij.
Ik denk dat de GROTE teams van MS en Ati het probleem allang hadden opgelost als het zo simpel is dat een knuppeltje even op z'n zolderkamertje de code wijzigd...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gevraagt om die zgn bestanden maar geen antwoord meer hierop gehad, dat zegt genoeg.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:46
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 00:17:
Ik heb gevraagt om die zgn bestanden maar geen antwoord meer hierop gehad, dat zegt genoeg.
Wat mensen toch al niet doen om wat meer aanzien te krijgen he |:( Mocht hij nou toch nog iets van zich laten horen zou je mij de bestanden ook kunnen mailen wil wel eens weten wat ie heeft geprobeerd (maar ik geloof er niet zo in)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo