Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
de update is meestal rond een uur of 6 's ochtens klaar.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
De Update begint tussen 2:00 en 3:00
maar de stats zijn pas tussen 6:00 en 7:00 klaar
Greetinx [eNeRGy]
die nu voor de 2de nacht tot 7:30 wakker blijft
maar de stats zijn pas tussen 6:00 en 7:00 klaar
Greetinx [eNeRGy]
die nu voor de 2de nacht tot 7:30 wakker blijft
Oke jongens, ik zit hier ook met spanning te wachten
Hmmm, tussen 6 en 7 he. Daar gaat ik niet op wachten, deze jongen is off.
Ik zie morgen als ik afschuwelijk, schandalig, verschrikkelijk laat op sta wel wat het geworden is.
Ik zie morgen als ik afschuwelijk, schandalig, verschrikkelijk laat op sta wel wat het geworden is.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
ik ook..
wanneer is de volgende megaflush... en bij welke proxy moet ik zijn daar te gaan sparen?
en ik bedoel niet die maandag-flushes van Wildhagen...
wanneer is de volgende megaflush... en bij welke proxy moet ik zijn daar te gaan sparen?
en ik bedoel niet die maandag-flushes van Wildhagen...
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
source: Voorlopig geen MF meer, misschien wel een Maandflush naast de Maandag flushes, maar daarom trent zijn nog geen concrete plannen (tenminste niet bij mij) bekend.
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Kan iedereen eens gewoon dagelijks flushen inplaats van zo'n maandag- / maandflushes, dan kunnen we eindelijk eens zien wat we echt bereiken met z'n alle.
Pagina: 1