Verwijderd

Topicstarter
Probleem: het lukt me niet om de pricewatch volledig op mn palm Vx te krijgen. Ik heb
ondertussen 850 K gereserveerd voor de tweakers pagina op pda formaat, zijn er mensen die wel de gehele pricewatch op hun palm hebben ?

de melding die ik krijg is Size limit exceeded

the requestred file size is too large to be sent to this device ?

betekent dit dat ik nog meer ruimte moet reserveren voor tweakers of is het bestandje gewoon te groot ? c.q. bv de laptop afdeling in tweeen moet worden geknipt

tips om het we te laten gelukken ?

Dank !

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:01

Galois

1811 - 1832

Ik denk inderdaad dat het bestandje te groot is.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Welk programma heb je dan om het erop te zetten? Het meot lukken... .. al eens gekeken naar xino?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik avantgo

Verwijderd

Ik had ook problemen met een Ebookman en Mobipocket. Je kan de size limit wel aanpassen en e.v.t images ignoren. Maar hier bleef alle zut mee komen. Ik heb het op gegeven. :'(

Standaard zitten er een aantal channels in Mobipocket. Dit zijn dan wel amerikaanse linx, maar het zijn xml juweeltjes. Zo eenvoudig navigeren! :9

The Register is een aanrader.

Verwijderd

Ik heb af en toe wat prijslijsten in m'n Palm staan mbv Plucker (AvantGo gebruik ik niet meer, te groot). Nadeel is wel dat de tabellen niet weergegeven worden, zodat het er niet uitziet, maar de informatie heb je dan wel. (check www.palmclub.nl hoe met plucker om te gaan).

Ik had hiervoor een channel aangemaakt waar alle prijslijsten die ik interessant vond los had aangemaakt, omdat de link http://pda.tweakers.net/?pricewatch bij mij niets deed

dus een lijst

http://pda.tweakers.net/?pricewatch/cat/65
http://pda.tweakers.net/?pricewatch/cat/68
etc etc

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Xino is btw ook erg groot.. 543Kb.. maar dan heb je gelijk debrowser erbij (moet je wel weer mocha ppp installeren op de pc en zo...)..
Goed idee met die plucker!

Verwijderd

Ik heb het wel eens met 2 mb geprobeerd maar dan red je het nog niet. Dat komt ook omdat hij ook de frontpage berichten en reviews meepakt als je hem vrij diep laat linken.

Ik heb wel eens gevraagd of er een wappricewatch kon komen zonder die links eronder maar dat was niet goed te navigeren oid :{

Blijft jammer, was zeker handig geweest bij met de HCC.

Kan er niet een los proggie worden gemaakt die de pricewatch database bij een hotsync binnehaald waarbij je dan meteen de catagorien die jij wilt zien kan opgeven? Scheeld je ook ruimte bij Avantgo.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Je kunt het altijd nog copy pasten naar wat notes .. en anders een ander doc formaat welke kan worden opgepakt in palm.. zoals Handstory of gewoon een word document..
als het alleen maar ff voor de HCC is of zo...

Welke HCC heb je het eigenlijk over?

Verwijderd

henkleerssen schreef op 16 December 2002 @ 16:07:
Je kunt het altijd nog copy pasten naar wat notes .. en anders een ander doc formaat welke kan worden opgepakt in palm.. zoals Handstory of gewoon een word document..
als het alleen maar ff voor de HCC is of zo...

Welke HCC heb je het eigenlijk over?
Dat heb ik nu ook maar gedaan. Maar het had wel leuk geweest als ik uhm helemaal mee had gehad. Nu moest ik wachten voor een computer.

HCC-Dagen 2002 bedoelde ik.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 13:41:
Ik heb het wel eens met 2 mb geprobeerd maar dan red je het nog niet. Dat komt ook omdat hij ook de frontpage berichten en reviews meepakt als je hem vrij diep laat linken.

Ik heb wel eens gevraagd of er een wappricewatch kon komen zonder die links eronder maar dat was niet goed te navigeren oid :{

Blijft jammer, was zeker handig geweest bij met de HCC.

Kan er niet een los proggie worden gemaakt die de pricewatch database bij een hotsync binnehaald waarbij je dan meteen de catagorien die jij wilt zien kan opgeven? Scheeld je ook ruimte bij Avantgo.
Dat zou inderdaad heel handig zijn ja
wie kan zoiets schrijven ?

ik kan nameijk niet programmeren :)
Pagina: 1