Simpel: kan dat 
Op de site van Cistron:
Dat het via ISDN problemen kan geven kan ik me een beetje voorstellen : pinverkeer gaat via een D-kanaal voor zover ik weet.
Maar bij analoog heb je er toch geen fuck mee te maken?? Zo'n pinautomaat gaat dan vrolijk met z'n modempje inbellen.... en da's gewoon normaal analoog
Maar waarom zegt Cistron dan dat het niet kan.. Wat mis ik?
Iemand ervaring met ADSL en pin over 1 lijn??
Op de site van Cistron:
Maar er staat nergens of dat icm een analoge of isdn lijn geld.. of kan het in geen van beide gevallen?Let op:
ADSL over ISDN is alleen mogelijk met een (enkelvoudig) ISDN2 pakket, dus niet over een (meervoudig) ISDN-30 pakket.
ADSL is niet mogelijk als uw telefoonlijn voor een alarmdienst gebruikt.
ADSL is niet mogelijk door een telefooncentrale.
ADSL is niet mogelijk als er PIN betalingsverkeer over dezelfde lijn gaat.
Dat het via ISDN problemen kan geven kan ik me een beetje voorstellen : pinverkeer gaat via een D-kanaal voor zover ik weet.
Maar bij analoog heb je er toch geen fuck mee te maken?? Zo'n pinautomaat gaat dan vrolijk met z'n modempje inbellen.... en da's gewoon normaal analoog
Maar waarom zegt Cistron dan dat het niet kan.. Wat mis ik?
Iemand ervaring met ADSL en pin over 1 lijn??
offtopic:
Ik heb dus ADSL (cistron maxx) aangevraagd op onze pinlijn.... pin is analoog, lijn ook (duh), linesharing is ook geregeld..
Maar nu ontdek ik dus dat kleine regeltje
en heb wel een probleempje als straks de pin op z'n smoel ligt.... maar kan er nergens verder iets over vinden, alleen die regel bij cistron.
Ik heb dus ADSL (cistron maxx) aangevraagd op onze pinlijn.... pin is analoog, lijn ook (duh), linesharing is ook geregeld..
Maar nu ontdek ik dus dat kleine regeltje