Beste vrienden op tweakers ik zit al wat enige dagen met een probleem
ik heb op dit moment zowel een scsi controler kaart
- Adaptec 39160
en een ide raid controler kaart
- Promise Fastrack TX2000
nou zijn deze kaarten prima in orde maar als ik ze tegelijk in 1 pc wil gebruiken werken ze niet zoals ik het wil!
De manier dat ik ze wil gebruiken is
1 dat de 39160 Bootable is zodat ik vanaf een scsi schijf kan opstarten
2 de TX2000 herkent wordt met de raid hd's onder windows zodat ik die voor data opslag enz kan gebruiken
Nou heb ik dat niet voor elkaar gekregen.
wat wel lukt maar dus niet wat ik wil is
dat ik van me riad kaart of onboard controler boot en dat me scsi kaart onder windows gezien word en de hdz ook.
Nou is dit heel vervelend want ik heb die raid kaart echt nodig en ik wil niet me scsi kaart weg doen! HELP!
wat extra info
- Promise kaart wordt wel herkent onder windows zodra ik van scsi boot maar hds niet
- Ik draai windows XP PRO UK
- hdz zijn 18.3Gb 15k cheetah scsi op 39160 2X200GB WD JB op TX2000
- onboard ide controler heeft 1X120GB WD JB 1 dvd speler 1 dvd brander 1 cd brander
overige specs staan in sign ik hoop echt dat iemand mij hier bij kan helpen!
ik heb op dit moment zowel een scsi controler kaart
- Adaptec 39160
en een ide raid controler kaart
- Promise Fastrack TX2000
nou zijn deze kaarten prima in orde maar als ik ze tegelijk in 1 pc wil gebruiken werken ze niet zoals ik het wil!
De manier dat ik ze wil gebruiken is
1 dat de 39160 Bootable is zodat ik vanaf een scsi schijf kan opstarten
2 de TX2000 herkent wordt met de raid hd's onder windows zodat ik die voor data opslag enz kan gebruiken
Nou heb ik dat niet voor elkaar gekregen.
wat wel lukt maar dus niet wat ik wil is
dat ik van me riad kaart of onboard controler boot en dat me scsi kaart onder windows gezien word en de hdz ook.
Nou is dit heel vervelend want ik heb die raid kaart echt nodig en ik wil niet me scsi kaart weg doen! HELP!
wat extra info
- Promise kaart wordt wel herkent onder windows zodra ik van scsi boot maar hds niet
- Ik draai windows XP PRO UK
- hdz zijn 18.3Gb 15k cheetah scsi op 39160 2X200GB WD JB op TX2000
- onboard ide controler heeft 1X120GB WD JB 1 dvd speler 1 dvd brander 1 cd brander
overige specs staan in sign ik hoop echt dat iemand mij hier bij kan helpen!