[win2k] verbinding sharen en irritant probleempje

Pagina: 1
Acties:

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ten eerste wil ik een verbinding sharen met een user op mijn computer. Maar ik kan er maar niet achter komen hoe dat moet... Wie kan mij hierbij helpen?

Ten tweede, omdat twee aparte topics openen mij een beetje overbodig leek, als ik mijn administrator aflog dan duurt het bijna een minuut voordat het schermpje 'Saving your settings' verdwenen is en de computer bijv. afsluit.
Hoe los ik dit op?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30

Reptile209

- gers -

FireArrow schreef op 15 December 2002 @ 22:33:
Ten eerste wil ik een verbinding sharen met een user op mijn computer. Maar ik kan er maar niet achter komen hoe dat moet... Wie kan mij hierbij helpen?
Rechtsklik op je internet-verbinding, kies Sharing en share 'm.
(is BTW via help -> internet connection sharing ook niet zo moeilijk te vinden B))
Ten tweede, omdat twee aparte topics openen mij een beetje overbodig leek, als ik mijn administrator aflog dan duurt het bijna een minuut voordat het schermpje 'Saving your settings' verdwenen is en de computer bijv. afsluit.
Hoe los ik dit op?
Als je profiel lokaal staat, zit er waarschijnlijk te veel losse meuk in bijvoorbeeld je registry of je services. Als je met een roaming profile werkt, is je netwerk-verbinding te traag.

[ Voor 7% gewijzigd door Reptile209 op 15-12-2002 22:47 ]

Zo scherp als een voetbal!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:24

L0g0ff

omg

FireArrow schreef op 15 december 2002 @ 22:33:
Hoe los ik dit op?
Als het je profiel lokaal opgeslagen word kijk dan eens bij : c:\documents and settings\"username" daar staat alles in wat er elke keer opgeslagen word bij het uitloggen. Het kan zo zijn dat jij heel veel documenten, cookies, temporary internet files, desktop settings, enz enz in deze directorie hebt staan. Probeer dit eens te verkleinen door wat meer data op te slaan op een andere plek.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl