Toon posts:

Millennium AGP + Rainbow Runner Studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

is er hier iemand in de zaal met een Millennium II AGP en daarop een Rainbow Runner Studio geprikt.. Ik ben naarstig op zoek naar de ''Video connector bracket'' of in ieder geval de pinning. Het is een aparte connector die alleen gebruikt moest worden bij de AGP versie van de MIL. op de PCI versie zit achterop al een 15 polige connector (2 rijen) zonder deze pinning kom ik niet veel verder.

Bij Matrox zijn ze niet zo meewerkend, dus lijkt me dit typisch iets voor een tweaker om dit voor mij wel voor elkaar te krijgen. ;)

Verwijderd

ermm, ik snap je probleem niet echt?
Ik ben naarstig op zoek naar de ''Video connector bracket'' of in ieder geval de pinning. Het is een aparte connector die alleen gebruikt moest worden bij de AGP versie van de MIL. op de PCI versie zit achterop al een 15 polige connector (2 rijen) zonder deze pinning kom ik niet veel verder.
Als ik het zo lees lijkt me dat je een stukje hardware zoekt?
Dan kun je beter op:
www.tweakers.net/aanbod
www.marktplaats.nl ofzo kijken... :)

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Zit die niet n\bij een Siemens Nixdorf (ff search gebruiken), daar zit een Rainbow runner kaart in, maar die heb ik er met alle andere kabels uitgehaald omdat ik er een router van heb gemaakt. Weet niet of er een goede kable bij zit.

Grolsch Royce!

• enware
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
zocht je dit soms ? (p. 26):

http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/ myst/mysteng.pdf

Verwijderd

Topicstarter
SuperPaddo schreef op 16 december 2002 @ 17:40:
Zit die niet n\bij een Siemens Nixdorf (ff search gebruiken), daar zit een Rainbow runner kaart in, maar die heb ik er met alle andere kabels uitgehaald omdat ik er een router van heb gemaakt. Weet niet of er een goede kable bij zit.
Klopt, en ik wil de DVB-C kaart eruit gooien, en dan de RRS gebruiken als Video in, en daarvoor heb ik een andere kabel nodig. Die wordt bij die SNI box uiteraard niet geleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 17:19:
ermm, ik snap je probleem niet echt?

[...]

Als ik het zo lees lijkt me dat je een stukje hardware zoekt?

Dan kun je beter op:
www.tweakers.net/aanbod
www.marktplaats.nl ofzo kijken... :)
Nee, ik wil die kabel ook wel zelf maken, maar dan heb ik wel de pinning van beide uiteinden nodig. De pinning op de achterkant heb ik, nu nog die op het boardje zelf.
Pagina: 1