Vraagje; Twee computers in netwerk, de ene heeft een tv-kaart, de ander niet. Kan je via de pc met de tv-kaart, tv kijken op de andere pc?? eventueel met zo'n progje zodat je canal+ kunt kijken?
Zeer benieuwd.
Zeer benieuwd.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
[ Voor 9% gewijzigd door ThaHandy op 15-12-2002 21:37 ]
eigenlijk gewoon Niels
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 15-12-2002 21:40 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
PGEQRZEM
zie m'n editVerwijderd schreef op 15 December 2002 @ 21:38:
ajoh, wat streng hier, zal wat voorzichter zijn in m'n formulering de volgende keer. Maar er moet toch iets zijn waarmee je dat signaal moet kunnen doorsturen naar de andere pc!?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
het was de computer idee, die uitgave werd uit de handel genomen, en ik heb m uiteraard hieroaapelite schreef op 15 december 2002 @ 21:42:
streng moet ook wel over dit, herriner me nog een bepaald blad waarin stond hoe het canal + gedeelte ging, was niet zon mooie afloop......
Zit verborgen dacht ik maar het netmeeting kan wel op XP (heb zelf nog Win98Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 21:41:
volgens mij werkt netmeeting niet onder xp, of wel???
PGEQRZEM
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door ShadowrunR op 17-12-2002 12:20 . Reden: link een beetje duidelijker gemaakt ]
Gratis windowsmedia encoder downloaden van de M$-site en dan een life stream opzetten.Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 21:34:
Vraagje; Twee computers in netwerk, de ene heeft een tv-kaart, de ander niet. Kan je via de pc met de tv-kaart, tv kijken op de andere pc?? eventueel met zo'n progje zodat je canal+ kunt kijken?
Zeer benieuwd.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©