Het betreft dus een LTR-40125W, 40x12x48. Ik heb de firmware al ge-update naar WS09, maar dat hielp niets. Ik heb ook helemaal niets geïnstalleerd of wat dan ook. Gisteravond deed de drive het zelfs perfect. Hij wordt ook gewoon herkend door Windows XP Pro zoals hij hoort te zijn. Maar hij pakt dus geen lege CD-R's. Ik heb even niet de mogelijkheid om het met een CD-RW te proberen, maar ik heb wel een ander merk CD-R geprobeerd. Dat werkte dus ook al niet. Ik weet zeker dat hier een hele simpele oplossing voor is, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb al het apparaat weggegooid uit mijn systeembeheer en dan opnieuw geïnstalleerd, ook heb ik mijn 4in1 drivers opnieuw geïnstalleerd, maar het hielp niets. Iemand nog ideëen? (Hoort dit geen FAQ vraag te zijn? Of heb ik de search gewoon niet goed gebruikt, want daarmee vond ik niets.)
Ow ja, ik gebruik dus nu MMore CD-R's, maar die gaven gisteren nog geen problemen en het lezen van al gebrande CD-R's gaat zonder problemen.
Ook hoor ik een lege CD-R niet helemaal opspinnen, zoals normaal. Hij "kapt" met opspinnen na een seconde ofzo.
Leek me ook wel handig om erbij te zetten dat ik dit probleem met Nero en met CloneCD heb, van beide heb ik de laatste versies. Ook geeft Nero aan bij de optie Medium Info dat er nix in de drive zit, terwijl dat niet het geval is.
Woei, hij doet het weer, maar ik heb helemaal nix getweaked of wat dan ook
Waarschijnlijk wou mijn brander gewoon slapen ofzo
Ik heb al het apparaat weggegooid uit mijn systeembeheer en dan opnieuw geïnstalleerd, ook heb ik mijn 4in1 drivers opnieuw geïnstalleerd, maar het hielp niets. Iemand nog ideëen? (Hoort dit geen FAQ vraag te zijn? Of heb ik de search gewoon niet goed gebruikt, want daarmee vond ik niets.)
Ow ja, ik gebruik dus nu MMore CD-R's, maar die gaven gisteren nog geen problemen en het lezen van al gebrande CD-R's gaat zonder problemen.
Ook hoor ik een lege CD-R niet helemaal opspinnen, zoals normaal. Hij "kapt" met opspinnen na een seconde ofzo.
Leek me ook wel handig om erbij te zetten dat ik dit probleem met Nero en met CloneCD heb, van beide heb ik de laatste versies. Ook geeft Nero aan bij de optie Medium Info dat er nix in de drive zit, terwijl dat niet het geval is.
Woei, hij doet het weer, maar ik heb helemaal nix getweaked of wat dan ook
Waarschijnlijk wou mijn brander gewoon slapen ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door PhatFish op 17-12-2002 12:21 ]
...