Toon posts:

vaag probleem msi K7N415 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mobo krijg hem niet werkend heb alle onderdelen een voor een vervangen kan wel gewoon in de bios maar dan houd het op blijft vastlopen.
athlon 2000 512ddr geforce 4 audigum platinum geluidsk.
moet een instelling in de bios zijn wie kan mij helpen ?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Reset je bios ff dan, en geef ff meer info.

Verwijderd

Heb ik al gedaan, meerdere malen en dar werkt dus echt niet.

heb ook al cas latency en dergelijke ruimer gezet, de fsb lager maar het mag allemaal niet baten.

Bij het booten komt ie wel goed door de POST maar daarna is het brak, het loopt vast. Install winxp of win98 maakt niet uit, en zelfs bij booten van flop blijft ie al hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry zit hier in de mediatheek op school en dacht dat ik ingelogged was maar CybErik bleek nog ingelogt (nu uitgelogt) Mijn excuus, bovenstaande post is dus van mij.

Verwijderd

foei, foei koeler verkeerd om rinny ;) . nee dan werkt ie niet als een 2000+. en dan wordt ie bij de 1250 MHz al 75 graden. mag van geluk spreken dat ie niet is doorgebrand.
:P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topicstart is nou niet bepaald van je het..

Lees eens de FAQ Forumgedrag aandachtig door en check vooral de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op de Technische PMG FAQ, die je eigenlijk ook via LEZEN eer je hier een topic opent! had kunnen vinden. Mocht je er nog niet uitkomen, maak dan in ieder geval een fatsoenlijk openingspost met álle relevante informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.