Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Die heeft mijn vader, werkt voor zover ik weet prima
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
wel een leuk spelertje lijkt me zo
die van die link dus zie ik net:D
Moet et nu maar met een, antiek, 32 mb flash playertje doen
Owja, en die afstandbediening is ook wel makkelijk, en dat voor die prijs.
En nog een owja, waar hij het wel es over had, dat hij "vastliep" op bepaalde nummers, kweenie psies wat dat was. Geen te lage bitrate ofzo, want nummer was op zelfde bitrate als de andere nummers van die cd.
[ Voor 38% gewijzigd door Nakebod op 15-12-2002 21:23 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
En dan bij producten --> mp3cdspeler --> napa
De goedkoopste is 69 euro
Kijk gewoon op pricewatch.
Tja, je kan natuurlijk niet alles verwachten voor dat geld...Aidix schreef op 15 december 2002 @ 21:37:
Ga die jongen nou geen Napa aansmeren, die zooi gaat veel te snel kapot....
Maar die van mij houdt het inmiddels al bijna een jaar vol en hij wordt bijna dagelijks gebruikt.
das bullshit.. dat jou nou slechte ervaring mee hebt gehad.. wil nog niet zeggen dat iedereen slechte ervaringen heeft met Napa.. ok oudere types vertoonde wat kuren.. maar dan kost het ook niks.. dus wat heb je te klagen.. ok je wilt een aardig product.. snap t wel.. maar toch.. heb zelf trouwens die Napa mcd380 nog steeds.. voor de niet al te veeleisende mensen..Aidix schreef op 15 december 2002 @ 21:37:
Ga die jongen nou geen Napa aansmeren, die zooi gaat veel te snel kapot....
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
ik weet wel dat je rasechte hollander bent maar een rio onder de 100 euro is veel te goedkoop, ik raad je aan om toch voor die samsung te gaan als je onder de honderd euro wilt blijven, want prijs/kwaliteit is daar het beste bij.mydogisgone schreef op 15 December 2002 @ 22:04:
dat heb ik gedaan... dik over de 100
echt waar!
Leuke prijs/kwaliteit verhouding...
[ Voor 6% gewijzigd door mycosis op 18-12-2002 13:05 ]
dat lijkt me ook wel wat ja. Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben?mycosis schreef op 18 december 2002 @ 13:05:
http://www.kijkshop.nl/on...ent=Portable+CD%2Dspelers
Leuke prijs/kwaliteit verhouding...*hoop ik :D*
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken: Het gaat om een Medion speler, voor 70 euro bij de Kijkshop.
Verwijderd
top ding. hij leest snel en erg goede geluidkwaliteit.
ondersteund zelfs CDRW.
als er geen bcc bij jou in de buurt is dan verkopen ze hem voor iets duurder (89,95) bij Megapool en Scheer&Foppen..
misschien nog wel mij meer winkels maar niet dat ik weet.
Als je nog iets over de speler wilt weten moet je het me even laten weten
Ik heb een paar weken terug een medion speler gehaald voor de zelfde prijs en de zeflde spexMoZe schreef op 18 december 2002 @ 13:12:
[...]
dat lijkt me ook wel wat ja. Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben?
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken: Het gaat om een Medion speler, voor 70 euro bij de Kijkshop.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
"Let op verkeerde kleur. Alleen verkrijgbaar in kobalt blauw"DeXToR_122 schreef op 20 December 2002 @ 16:46:
[...]
Ik heb een paar weken terug een medion speler gehaald voor de zelfde prijs en de zeflde spexhij ziet er alleen wat anders uit. Ik gebruik hem in de bus opweg naar school, ik vind het een prima spelertje voor dat geld
is het niet een andere kleur?
alleen 't merk alleen al!Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 23:00:
Packard Bell AudioKey. Is best gaaf apparaatje
Maar ik wilde die van de bezeikshop ook kopen, maar ik werd even om getoomd tot de Duex XP , ja dus die maar besteld, maar die van de kijkshop is best billig maar ondersteund volgens mij geen []directories[/b] (stelle wauzen met jullie mappen! 't heet directories!) browsen!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
die medion ondersteund wel directories volgens mij,zwahiel schreef op 21 December 2002 @ 14:53:
[...]
alleen 't merk alleen al!
Maar ik wilde die van de bezeikshop ook kopen, maar ik werd even om getoomd tot de Duex XP , ja dus die maar besteld, maar die van de kijkshop is best billig maar ondersteund volgens mij geen []directories[/b] (stelle wauzen met jullie mappen! 't heet directories!) browsen!
die samsung iig wel
Verwijderd
kben het met funrider eens, mijne was al kapot toen ik m kreeg, en de 2e die ik als vervanging kreeg werkte 50%. dikke baggerprutfunrider schreef op 16 December 2002 @ 12:47:
[...]
das bullshit.. dat jou nou slechte ervaring mee hebt gehad.. wil nog niet zeggen dat iedereen slechte ervaringen heeft met Napa.. ok oudere types vertoonde wat kuren.. maar dan kost het ook niks.. dus wat heb je te klagen.. ok je wilt een aardig product.. snap t wel.. maar toch.. heb zelf trouwens die Napa mcd380 nog steeds.. voor de niet al te veeleisende mensen..
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
die rulez eigenlijk best wel zwaar...
maar kost wel 130 euro.. best wel veel geld en dat terwijl ze maar 100 maximaal wilde uitgeven...
ik denk dat ik zalf ff ga sparenvoor die medion...
want die is erg mooi!
Yeah!
PS... hij ss niet leverbaar!!!
Het aantal dat je wilt bestellen is momenteel niet leverbaar. Probeer het later opnieuw. Artikelnr. 101439
Artikelnr. Omschrijving Prijs Totaal
101439 Medion portable CD/MP3-Speler MD 4895 € 69,99 € 69,99
[ Voor 45% gewijzigd door mydogisgone op 24-12-2002 01:45 ]