Toon posts:

[caraudio] kenwood & pioneer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te kiezen tussen een Pioneer DEH-P7400MP en een Kenwood (Z838W of goedkoper type). Ik heb al gezocht maar nog niet alles is duidelijk.

1. Ik hoorde dat het cdspeler loopwerk van een kenwood na 2-3 jaar versleten is. Is dat echt waar of gewoon onzin?
2. Op die pioneer zit als het goed is een subwoofer uitgang, zit die op die kenwood ook?
3. Is het bij die pioneer letterlijk 5 sec. stil bij het skippen/overgaan naar een ander nummer?
4. Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van het geluid (zuiver,hoog,laag) met allebei de radios?

edit:
misschien iets stoms maar bij alle 2 deze types, waar gaan de cds in (achter frontje?)

Misschien heeft een van jullie 1 van deze 2 radio's. Post dan even je mening :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 20:36 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:27
1. Lijkt me onzin. Natuurlijk is een cd-loopwerk onderhevig aan slijtage, maar hier springt geen enkel gerespecteerd merk ertussenuit. Ik heb zelf een kenwood gehad die na 3 maanden al kapot ging, de voeding begaf het. Lijkt me een exemplaristisch foutje....

2. Ik kan de Z838W niet op de kenwood site vinden, wel de Z828MP welke 2 pre-out's heeft. Ze zetten er niet bij of deze laag gefilterd kan worden. (wat waarschijnlijk WEL het geval is)

3. Naar wat ik ervan hoor wel ja....

4. Met de kwaliteit zal het met beiden wel goed zitten. Maar hier past slechts 1 antwoord. Ga zelf luisteren! Ik kan niet bepalen wat jij mooi vind...

Verwijderd

Topicstarter
Die Z838W staat helemaal onderaan op kenwoodeurope. Ik denk dat ik toch voor deze ga. Mij leek het ook onzin dat dat loopwerk na 2-3 jaar versleten is maar ik wou het ff zeker weten. En over de kwaliteit van het geluid, echt zoooveel versschil moet daar niet tussen zitten lijkt me. Ik vond die pioneer er niet mooi uit zien, daarom ga ik denk ik die kenwood kopen.

Verwijderd

Neem een Clarion :9~ of als je iets minder kwaliteit wil dan een jvc! die hebben voor prijs kwaliteit radio's heele mooie modellen!!