Toon posts:

Probleem met Logitech Cordless Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de draadloze muis van mijn Logitech Cordless Desktop. Muis is aangesloten via USB. Bij het opstarten van de PC werkt de muis. Meestal valt na een tijdje de verbinding weg. Opnieuw verbinding zoeken gaat niet. Als hij op de PS/2 aangesloten zit, zelfde probleem. Wat ik ook vaak merk, is dat de bewegingen van de muis niet vloeiend worden doorgegeven voor de verbinding wegvalt. Het toetsenbord geeft overigens geen problemen. Ik heb al diverse drivers geprobeerd (microsoft en logitech) maar niets helpt.

Iemand enig idee waar ik dit probleem moet zoeken?

Overigens is die muis aangesloten op een Packard Bell PIII 600 MHZ met 512 MB intern geheugen en Windows XP (en geen opmerkingen over dit systeem graag, binnenkort vliegt ie de deur uit).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 20:27 ]

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ook iedere keer opnieuw op de connectknop gedrukt, op zowel de muis als de ontvanger :? :?

Wat trouwens ook meespeelt op wat voor ondergrond gebruik je de muis :? Op een stalen bureau gaat het namelijk vrij rot :P

[ Voor 10% gewijzigd door Dommel op 15-12-2002 20:29 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik kan op die knop drukken wat ik wil, maar geen reaktie. Hij staat op een houten buro.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:40

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Hetgeen ik hier merk kom ik maar op 2 manieren tegen zelf:

Als ik verder dan 6 meter van de reciever ga zitten <-- dat zal het niet zijn
Als mijn batterijen bijna op zijn <-- is dat een mogelijkheid?

Je kan dat zien dat het ledje heel onregelmatig knippert als je em van de ondergrond houdt. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

probleem komt erg veel voor.. gwoon garantie claimen, logitech heeft helaas een erg brakke serie afgeleverd met die cordless/optical muizen...

kijk anders ff op de search zijn reeds heel wat topics over geweest..

Verwijderd

Topicstarter
Logitech probeerde me eerst af te wimpelen (storingen van andere apparatuur e.d.). Ik zal die hele zooi dan maar terug gaan brengen. Hij zit nog in de garantie dacht ik.

Overigens vind ik de muis best zwaar, volgende keer toch maar weer een draadje.
Pagina: 1