Pc van fl 3800 Plz Help!!

Pagina: 1
Acties:

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
Ok wie helpt mij met de samenstelling

ik dacht aan t-bird 900 ofzo, ati radeon, abit k7v en in ieder geval een fikker

Verwijderd

Wat voor monitor ??? Heeft best veel invloed op de prijs van je bak. Ik wil wel ff een config in mekaar draaien maar dan moet ik wel weten wat voor monitor en kwaliteit geluid/boxen en eventuele voorkeur van muis/keyboard ofzo..

Graag snel antwoord.... Dan kan ik je meteen helpen.

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
ok ik dacht aan lg / ctx 17 inch, en dan als geluid 1024 kaartje van creative, ik heb al een subwoofer en 2 boxen. Muis, het liefst een logitec (ifeel ofzo) toetsenbord maakt niet zo veel uit

Thnx alvast

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:43

Floor-is

5.2

Als je niet te veel haast hebt, er komt voor dinsdag een review online van een nieuw iiyama scherm, ik heb er al eventjes mee gespeeld en ik vinnum wel erg fijn. Het is wel een 19"-er, dus prijziger dan die 17-er die je zelf had bedacht. Maar ik moet bekennen dat ik het wel zonde vind als je een dikke videokaart koopt om deze vervolgens aan te sluiten op een 17inch schermpje (en dan nog niet eens eentje van echt goede kwaliteit).

Euh ja sorry, mijn mening. Verder zou ik zelf eerder een iets tragere proc pakken om extra geheugen te kunnen kopen of een net iets beter scherm te kopen. Maarja wie ben ik?
(FYI: Tbird 800@1070 1,75VCore 128MB PC133Cas2 6ns Micron, GeForce2 GTS 64MB. P3-733@925 1,75Vcore 128MB PC133Cas2 6ns Micron, GeForce2MX)

Bericht hierboven

Verwijderd

Je kan kiezen uit een 17" CTX Vl700 voor zo'n 550 piek, en een CTXPR710 ofzoiets van 700 ballen, die vl700 is echter best goed voor allround gebruik, dus ik zou die nemen als ik jouw was... Ik zal in volgende post (paar minutes, ben druk me kast aan het bewerken) wel even een voorbeeldconfig posten. Feel free to change something mensen, samen maken we nl groot :Y)

Verwijderd

Okee, we gaan uit van +/- prijzen, ik denk dat dat wel zo makkelijk is voor iedereen...
Tenminste, als ze een beetje de prijzen volgen en creatief zijn met meerdere winkels..

Als volgt:

MidiTower ATX 250 Watt --> 150
Standaard Coolertje --> 25 (mycom/graficall)
Tbird 900 (locked) --> 630 (graficall)
Abit KT7 (non-raid) --> 420 (graficall)
SB Live Value --> 150 (bijna overal)
Diskdrive --> 30 (bijna overal)
20.4 Gb Maxtor 7200 RPm --> 379 (Graficall)
Logitech Pilot+ OEM --> 30 (Mycom)
Silitek SK 1668 (oid) --> 20 (Mycom)
Philips CDRW 8x4x32x OEM --> 435 (mycom)
ATI Radeon 64MB Vivo --> 819 (graficall)
128 MB SD-Ram 133mhz -> 194 (pricewatch)
17" CTX PR705F trinitron -> 745 (Chicon)

totaal 4027
Te duur? dan neem je gewoon de VL700 voor 510 piek (bij toco-systems.nl)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik zou in ieder geval gaan voor een 300 watt voeding in je kast, en een redelijke cooler (spire oid).

Een goede (min. 17") monitor is ook aan te raden.

Als je je componenten weet gewoon effe in de pricewatch kijken waar wat het goedkoopst is, dan heb je een aardige richtlijn.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:04
Kijk eens bij www.comptechworld.nl Daar zag ik een 1GHz thunderbird PC voor 3000, alleen nog geen monitor. 256MB 30GB(5400) een GeforceMX. Zag er aardig uit, verder heb ik geen ervaring met deze winkelketen. Ik heb er ooit een harde schijf gekocht en die doet het nog, dus ik weet niet hoe ze verder zijn.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

voor duron 750 heb je geen 300 watt nodig, maar t kost je maar paar tientjes meer, dus dat is inderdaad ook een optie ....
Kijk vooral ook even naar die CTX pr monitor, dat is echt een goeie!

Verwijderd

hmmmmz
ik dacht even niet na, duron 750?????

tsssss. :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 13:40 schreef basset het volgende:
Kijk eens bij www.comptechworld.nl Daar zag ik een 1GHz thunderbird PC voor 3000, alleen nog geen monitor. 256MB 30GB(5400) een GeforceMX. Zag er aardig uit, verder heb ik geen ervaring met deze winkelketen. Ik heb er ooit een harde schijf gekocht en die doet het nog, dus ik weet niet hoe ze verder zijn.[/quote]5400 RPM schijf is echt hardstikke jammer....
Daar gaan je kostbare mb/s :)
Pagina: 1