Toon posts:

[OC]Msi Kt3 Ultra Vs Xp2200+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb dus nu een msi kt3 ultra r en een xp 2200+ steken, met apacer pc2700 512ddr, nu wil ik die wel wat overclocken. aangezien mijn tb al unlocked is zou dit geen probleem mogen geven, maar helaas. ik krijg mijn fsb niet boven de 140 :( en als ik het voltage omhoog krik ook niets :( nu zou ik willen weten van jullie wat zo iedeale oc stettings zouden zijn, ik zou namelijk graag de 2Ghz halen.

iemand een voorbeeldje van fbs? vcore? multiplier?

Killer

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 19:55:
heb dus nu een msi kt3 ultra r en een xp 2200+ steken, met apacer pc2700 512ddr, nu wil ik die wel wat overclocken. aangezien mijn tb al unlocked is zou dit geen probleem mogen geven, maar helaas. ik krijg mijn fsb niet boven de 140 :( en als ik het voltage omhoog krik ook niets :( nu zou ik willen weten van jullie wat zo iedeale oc stettings zouden zijn, ik zou namelijk graag de 2Ghz halen.

iemand een voorbeeldje van fbs? vcore? multiplier?

Killer
Unlocken heeft niets met de fsb te maken. Je moet dus de multiplier opschroeven en niet de fsb. Verder kun je proberen om de geheugen timings lager te zetten en het geheugen voltage iets te verhogen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
Devil schreef op 15 december 2002 @ 20:05:
[...]

Unlocken heeft niets met de fsb te maken. Je moet dus de multiplier opschroeven en niet de fsb. Verder kun je proberen om de geheugen timings lager te zetten en het geheugen voltage iets te verhogen.
Of juist naar beneden halen, het kan ook zijn dat de cpu op deze speeds het net haalt, dus bij een iets stijging van fsb , 7 mhz x 13 ofzo, gaat flippen.
Dus kan je m lager zetten om hogere fsb te krijgen :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6