Asus P4PE + Celeron 1200 MOBILE

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-08 09:42

Royale de Luxe

The limit is out there

Topicstarter
IK heb hier een Mobile PIII liggen en heb die ingebouwd op mijn Asus bordje,
De PIII Mobiles hebben dezelfde pincount als de gewone P4
Hierdoor kan je leuke dingen bereiken natuurlijk, het geheel is gewoon met een stock cooler zonder fan stabiel op idle bij 40° celcius WIN XP pro

Nu een vraagje natuurlijk, weet iemand wat het kleinste P4 mobo is, ik heb al zitten kijken bij enkele constucteurs zoals asus en abit, maar ben niet zeker dat alle mobo's dit ondersteunen (PIII mobile) iemand al ervaring met dit op kleine micro ATX? Bestaan er ook Mini ITX, heb daar geen ervaring mee, maar ben aan het zoeken wat ik kan gebruiken voor mij Divxbakje 8) :D _/-\o_

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet dat Gigabyte kleine mobo's maakt voor de PIV (met een deugdelijke SiS chipset) en bijna alles onboard (sound, lan, firewire, vga, SPDIF). Helaas is dat bordje een OEM bord, en volgens mij niet precies los te krijgen.
Er staat er wel een op de site die er erg veel op lijkt.

Verwijderd

tamelijk onzin wat je allemaal beweert:

een mobile PIII heeft ten eerste een FSB van 133 en niet quadpumped 400 of 533,

ten tweede is het voltage veel lager van een mobile pentium III en

ten derde: de pinnen mogen dan wel hetzelfde zijn, maar bij een pentium III zit een speedstep (er vanuit gaande dat je een pentium III 2 keer in je verhaal stopt en niet in je topic titel) op, en daarom zal de pinouts anders zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 20:44 . Reden: spelling+enters ]

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

jetway heeft een klein p4 bord.
waar haal je zo'n mobile PIII?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Celeron 1200 Mobile, PIII Mobile en P4... maak eerst eens duidelijk waar het precies om gaat. Het lijkt me heel sterk dat je een Mobile P3 op een P4 bord hebt draaien...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:42
Is geen mobile maar een gewone p3 of celeron een mobile proc wordt geleverd in zo'n mini pga packet .in mijn toshiba s1730 zit een celeron 650 (100 mhz bus :) ) mini pga ofzoiets terwijl er in me andere laptop compaq 1200 een normale celeron 766 zit die ik zelf heb omgewisseld me me ouwe pc ( die was eerst celly 600) .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Is het niet een gewoon p3 bordje ? Lijkt me logischer dat hij daarin werkt dan een p4 bord met een compleet andere architectuur. :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Je haalt van alles doorelkaar; P4 borden met daarop mobile P!!!'s en Celeron's... no way dat dat gaat werken. Ik stel voor dat je eens voor micro-, flex- of anderszins kleine ATX borden gaat kijken in de smaak die je zoekt (P!!! of P4). Kijk ook eens naar de Shuttle site, hebben ze superklein barebone stuff.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.