Mijn icoontjes en tekst op mijn desktop worden vreemd weergegeven. Ze zijn nogal gekarteld. Het lijkt alsof er een kleurtje omheen zit, het grijze dus (zie de afbeelding onder). Dit lijkt ook alleen te gebeuren bij de windows standaard icoonen.
Ook de tekst is omlijst door een witte achtergrond en is niet meer transparant, en de tekst heeft niet meer zo'n mooie schaduw zoals windows standaard had.
Ik heb heel wat met wat instellingen gespeeld maar ik krijg het echt niet voor elkaar, ik maak wel gebruik van een active desktop maar dit is het probleem ook niet, gebruik maken van een standaard achtergrond heeft geen effect.
Als er verder nog informatie nodig is zal ik die graag geven.

klik voor een vergrote image
Ook de tekst is omlijst door een witte achtergrond en is niet meer transparant, en de tekst heeft niet meer zo'n mooie schaduw zoals windows standaard had.
Ik heb heel wat met wat instellingen gespeeld maar ik krijg het echt niet voor elkaar, ik maak wel gebruik van een active desktop maar dit is het probleem ook niet, gebruik maken van een standaard achtergrond heeft geen effect.
Als er verder nog informatie nodig is zal ik die graag geven.
klik voor een vergrote image