Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thermaltake xaser II 6000serie?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb me net deze kast gekocht en zat nu wel met enkele vragen...
1) is het noodzakelijk alle fan's aan te sluiten?
2) waarom die cpu fan control gebruiken, deze draait toch best op volle toeren?
3) die temp display... ik krijg er niks op... als ge der schuin opkijkt zie je wel de temp staan maar komt er eigenlijk ni door en is nogtans op de voeding aangesloten iemand enige ide?

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

1. neej je kan er gewoon alleen je CPU fan op hangen of helemaal niets
2. als je dan minder herrie wil zet je je fan wat zachter
3. ff andere battrij erindoen, vanaf de achterkant met een schroevendraaier openen en een nieuwe knoopcelbatterij erin doen :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor snelle reactie!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

geen probleem, welkom op GoT trouwens!

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, deze thread beviel me wel eigenlijk kom hier ondertss nu een weekje zien en ben gistere al naar de winkel gerede voor deze case en een fatsoenlijk bijhorende voeding 420w (denk'k toch fatsoenlijk) en zal weer wa meer verbruike dan vorige? (300w en scheelt da dan veel) was al direct bijna 300€ kwijt ook maar jah :) en nu ben'k van plan da bovenste venstereke van cpu enz al te verandere naar den Thermaltake Hardcano 5 maar weet'k nog ni zeker... stond me wel aan op die site.. en achteraf zeeeeer belangrijk is nieuwe cpu cooler die vooral al stiller moet worde maar weet ni goe wa neme ervoor is nen amd cpu (athlon xp 1800+)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 19:24 ]

Verwijderd

Correcte spelling en leestekens vereist.

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

jah, ik snap je ook niet helemaal :? probeer het anders ff in goede zinnen te zetten, en een accent maakt natuurlijk niets uit maar dat maakt het er in dit geval niet makkelijker op :)

Verwijderd

das zeer correct vlaams ;)

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Ja maar behoort de gemiddelde Vlaming geen Nederlands te spreken?

[Zonder-gekkigheid-modus]
Als je iets wil vragen is het voor anderen wat vermoeiend om halve woorden (ff e.d.), dialect en taalfouten te lezen. Meestal krijg je betere en serieuzere reacties als je probeert het duidelijk te houden.

Niet bedoeld als flame, maar als advies, als twiekers onder elkaar ;)

en dan Ontopic: In de Xaser kunnen volgens mij 6 fans, maar het is een beetje overkill om ze allemaal aan te sluiten lijkt me. En op 7V zijn de meeste fans nauwelijks te horen.
Ik wilde eerst ook een Xaser, maar ik kwam op de pcbeurs een andere (iets meer low-budget) kast tegen die er ook leuk uitzag, anders had ik nu ook een Xaser gehad, maar dat terzijde.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Er zitten standaard 5 fans bij:
- 2 outtake (achter)
- 2 intake (voor)
- 1 intake (zijkant/window)

Verder kunnen er geen fans in.

You are free to do as we tell you to

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

sleeping_hollow schreef op 15 December 2002 @ 21:42:
Er zitten standaard 5 fans bij:
- 2 outtake (achter)
- 2 intake (voor)
- 1 intake (zijkant/window)

Verder kunnen er geen fans in.
Owkee ik zat er 1 langs, maar het idee blijft hetzelfde: (7V != herrie);

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Ik heb de Xaser 5000, heb alle fans gewoon op mijn voeding(12v) aangesloten, de herrie valt reuze mee, ik slaap er zonder problemen doorheen, en de cpu-fan heb ik niet op de fanbus aangesloten. die is al geluidsstil.

Het is nog steeds mijn bedoeling om alle fans en de powerled op een baybus aan te sluiten.
maar zonder extra schakelaars. Moet zodra ik een keer tijd heb een schema ik elkaar zetten hiervoor.

Verwijderd

ik had dat probleem dus ook met mn LCD scherm, vanmiddag maar es een nieuw batterijtje kope...

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ik geloof dat z'n vragen al beantwoord zijn. De rest is offtopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.