Toon posts:

hoe kan ik op de truck komen in RTCW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
RTCW = Return to Castle Wolfstein

Zo heel ver ben ik nog niet, maar op een gegeven moment moet je een soort raket basis binnenkomen door met een vrachtwagen mee te liften, maar voordat ik die vrachtwagen kan bereiken heb ik eerst elk duitsertje moeten neer halen ... en dan ben ik te laat voor de vrachtwagen deze is dan al die basis binnen gereden ... hoe doe ik dit ?

Of heb ik iets verkeerd begrepen ?

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-01 13:04
tis de bedoeling dat je niet word gezien, als dat wel gebeurd is missie voorbij. Dus niet elk mannetje killen wat je ziet, alleen degenen die niet int zicht van anderen staan. En vooral de guard die bij de laatste gate staat waar de vrachtwagen langs moet.

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik dat je niet gezien mag worden maar zonder eerst de ventjes om te leggen, kan ik niet op de vrachtwagen komen. En dat laatste ventje bij de poort moet je geloof ik juist niet neer schieten, om de vrachtwagen de poort binnen te krijgen ...

Verwijderd

Ik weet niet of het de bedoeling is maar ik ben ook nooit op de truck gekomen :+
Als ik het goed voorheb sta je in het begin aan een tunnel (op het einde staat die truck).
Loop tot ongeveer halverwege de tunnel, daar is een inham (aan rechterkant).
Via die inham kan je geloof ik iets hoger in het level komen en via een omweg de basis bereiken.
Is wel een tijdje geleden van mij maar ik geloof dat het zoiets was.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
move -> SPV :?

Verwijderd

Topicstarter
Zonder die truck kom je die basis niet in volgens mij ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Hier staat een RTCW FAQ. Als je geen zin hebt om te zoeken druk je CTRL + F en typ je truck in. Dan krijg je vanzelf een aantal truckmissies tegen :)
(Dit soort vragen kan je trouwens zelf beantwoorden door dit soort walkthroughs, als je er echt niet uitkomt kan je het in SPV vragen :))

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was al eens opzoek geweest maar kon eiegnlijk relatief weinig vinden ... met o.a. google ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 19:46:
Zonder die truck kom je die basis niet in volgens mij ?
Vraag niet hoe maar ik weet zeker dat het wel ging zonder truck :)
Als het tenminste die missie is, kan me niet direct een gelijkaardige missie voor de geest halen.
Nu ja, de oplossing zul je in die faq wel vinden zeker?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Pagina: 1