Zie boven. Hij moet makkelijk zijn om in te prutsen, en bovendien moet de 300W voeding stil zijn. Zo'n kast van Graficall maakt een teringherrie, het is een miditower. En dat moet het ook weer worden, fulltower is te groot.
gebruik de search es, hier is al eens een topic over geweest
Als dat overal je antwoord op is, dan hoeft nooit iemand meer iets te posten.
Met een nieuwe topic komen er ook weer nieuwe antwoorden. En dus ideen van nieuwe kasten, etc.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 23:00 schreef LOD het volgende:
De HQ lijn van Aopen is wel een leuke serie
http://www.aopen.nl/products/housing/[/quote]Daar keek ik ook al naar, maar de mid tower is er alleen maar in 250W? En issie ook stil?
De HQ lijn van Aopen is wel een leuke serie
http://www.aopen.nl/products/housing/[/quote]Daar keek ik ook al naar, maar de mid tower is er alleen maar in 250W? En issie ook stil?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 23:04 schreef Pjotrik het volgende:
Daar keek ik ook al naar, maar de mid tower is er alleen maar in 250W? En issie ook stil?[/quote]Die heb ik zelf ook als linux server staan, dus heb ik ff geluisterd.... De voedingsfan lijkt bij mij vrij stil... in ieder geval stiller de de gemiddelde fan.
Daar keek ik ook al naar, maar de mid tower is er alleen maar in 250W? En issie ook stil?[/quote]Die heb ik zelf ook als linux server staan, dus heb ik ff geluisterd.... De voedingsfan lijkt bij mij vrij stil... in ieder geval stiller de de gemiddelde fan.
Heb sinds 2 weken de HQ-08 staan en hij is, of beter gezegd ze is
(wel de blauwe)
(wel de blauwe)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nou als zelfs vriend FrankGuthrie verliefd kan worden op z'n kast, dan is het vast wel wat.
Hier op werk staan van die Siemens SCENIC 600 desktop kasten en die dingen HOOR JE NIET! Zelf als je er met je oor naast gaat zitten moet je nog moeite doen om iets te horen. Gotta get me one of those!
Ik heb sinds september een HX-08 van AOpen met een 300 Watt voeding. Bevalt me erg goed. Vaak hoor je dat mensen balen van het feit dat je de zijpanelen helemaal naar achteren moet schuiven om bij de onderdelen van je comp te komen, maar met een beetje simpel buigen van de clips, kun je dat zelf verhelpen. Ik hoef nog maar 5 centimeter te schuiven. Het enige nadeel is dat je geduld moet hebben als je een gat aan het dremelen bent
, dat staal is best dik.
* oehoe gaat binnenkort weer genieten van een behoorlijke vonkenregen als-ie een nieuw blowhole gaat slijpen
* oehoe gaat binnenkort weer genieten van een behoorlijke vonkenregen als-ie een nieuw blowhole gaat slijpen
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Pagina: 1