Ik moet voor school een marktonderzoek doen over spuiten van computer onderdelen. Nu leek dit mij de beste plaats om het neer te zetten aangezien veel mensen hier hun kast modden en dus spuiten. Het is alleen voor school en dus geen echt onderzoek. Houdt hier dus rekening mee, maar wel graag serieus antwoorden ondanks dat.
Het gaat dus over het spuiten van computerkasten en monitoren in alle denkbare kleuren die je ook op auto's tegen komt.
Het kan gespoten worden in standaard gewone kleuren, maar ook in metallic en parelmoer kleuren. Van alles zowel in mat en glans.
Het is ook mogelijk verschillende combinaties te maken. Dan is het ook nog mogelijk om speciale effecten erop te laten spuiten, denk bijvoorbeeld maar aan wortelnotenhout in de
traditionele kleur, maar ook in alle andere denkbare kleuren. Verder is airbrushen ook een mogelijkheid.
Nu is mijn vraag zouden jullie hier gebruik van willen maken, omdat zo
veel mensen hun kasten de laatste tijd gaan spuiten. En wat zouden
jullie er voor over hebben.
Ik heb toestemming van Phreak en AcouSE voor deze opdracht
Het gaat dus over het spuiten van computerkasten en monitoren in alle denkbare kleuren die je ook op auto's tegen komt.
Het kan gespoten worden in standaard gewone kleuren, maar ook in metallic en parelmoer kleuren. Van alles zowel in mat en glans.
Het is ook mogelijk verschillende combinaties te maken. Dan is het ook nog mogelijk om speciale effecten erop te laten spuiten, denk bijvoorbeeld maar aan wortelnotenhout in de
traditionele kleur, maar ook in alle andere denkbare kleuren. Verder is airbrushen ook een mogelijkheid.
Nu is mijn vraag zouden jullie hier gebruik van willen maken, omdat zo
veel mensen hun kasten de laatste tijd gaan spuiten. En wat zouden
jullie er voor over hebben.
Ik heb toestemming van Phreak en AcouSE voor deze opdracht