• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Ik ben opzoek voor mijn aankomende gala te gaan lopen met een klein Mini Cameratje, die als het kan niet zo veel moet kosten?

Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende soorten als pen drives, en nog tips welke ik moet nemen? hij moet echt goedkoop zijn...

Verwijderd

zoon thrust spycam :+ :X

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
kijk dan wel ff of er een flits op zit, er zijn weinig gala's met tl-verlichting

• Grrrrrene
  • Niet online
Euhm, wat zoek je nou? Een digicam of een pendrive? Of zoek je beiden?

Als het goedkoop moet zijn en de kwaliteit boeit je niet, neem dan zo'n veredelde webcam van Trust bij Kijkshop, kost geloof ik iets van 30 euro ofzo, gok ik :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

neem dan gewoon een analoge wegwerp camera mee, want je krijgt echt geen goede foto's uit een "goedkoop klein digicammetje" en dan sta je best wel voor lul als je je vrienden die dingen voorlegt om na te bestellen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• itsgreen
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Ach, daar gaat het ook niet om, het gaat om snapshots, hij moet klein en goedkoop zijn en hoge resolutie hoeft ook niet, wel moet er een flitser op zitten :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooooody schreef op 15 December 2002 @ 17:35:
neem dan gewoon een analoge wegwerp camera mee
En koop dan een scanner voor 50 euro ofzo. Voor dat geld heb je dan een veel betere kwaliteit dan met een bagger cameraatje. Die scanner komt altijd wel weer van pas.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

daar ben ik het ook mee eens !

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 16:29

ErA

Geen enkel klein goedkoop digicammetje wat ik ken heeft een flitser overigens. Alsi had daarentegen weken terug een zeer mooie rip-off van de spyc@m staan. Maar idd. een wegwerp toetsel + scanner = 75 euro

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

L'espion: 68 euro. Maximale resolutie: 640x480
Mustek GSmart mini2: 100 euro. Maximale resolutie: 1280*1024

Oeps, zie net met flits. Geen idee dan.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59
Exirion schreef op 15 december 2002 @ 18:44:
[...]

En koop dan een scanner voor 50 euro ofzo. Voor dat geld heb je dan een veel betere kwaliteit dan met een bagger cameraatje. Die scanner komt altijd wel weer van pas.
daar ben ik het ook wel mee eens, maar áls je nog zo'n meeneem-webcam (dat is het eigenlijk toch?) neemt, neem dan niet een trust spycam, want die hebben geen flits :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

wegwerpcam + foto CD = 20 euro

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Palomar
  • Niet online
ik zou iig niet gaan voor een 'goedkoop' cammetje onder de €180.. daar krijg je zulke beroerde plaatjes uit dat mensen je gewoon uitlachen als je ze dat laat zien :o :P vooral in het donker en zonder flits is het gewoon bagger.

Ik heb zelf ooit es voor de grap zo'n webcam-achtig cameraatje gekocht voor een aanbieding van 50 gulden (merk digitaldream l'esprit oid, zal nu wel 50 euro kosten). Alleen in het licht was het wel redelijk, maar bij een beetje donker zwaar beroerd.. allemaal ruis enzo.
Nu heb ik een fuji 1300 digicam van zo'n 190 euro (budgetcamera dus) maar die is zooooooveeel beter dan dat goedkope ding. Voor gewoon wat kiekjes maken is die camera heel erg geschikt.. mooi scherp enzo. Dus als ik jou was zou ik naar zoiets gaan kijken of anders gewoon foto's inscannen. Richtlijn die je kunt nemen: alle camera's met LCD zoekschermpje zijn goed. Al het andere is drie keer niks.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
http://www.norrod.nl/ws_a...sp?id=104&hoofdgroep_id=5

lijkt me wel wat voor je, ga ik dnek ik ook kopen voor stappen enzo :)

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-02 15:10
lester schreef op 15 December 2002 @ 22:04:

deze lijkt mij idd wel een goede voor jou ja. En met flits :P

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

op www.gadgetshop.com hebben ze ook van die kleine camera'tjes voor RELATIEF niet zoveel geld, ik denk omgerekend zo'n 100 euro, creditcardformaat!

Deze bijv: http://www.gadgetshop.com...RAND=1&S_TYPE=U&AV=F&QB=F TARGET=

Of deze: http://www.gadgetshop.com...RAND=1&S_TYPE=U&AV=F&QB=F TARGET=

Vooral die eerste vind ik wel erg geinig, al ziet die 2e er leuker uit :)

[ Voor 61% gewijzigd door vehpol op 15-12-2002 22:25 ]

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Welke dig. camera onder de 250 euro? hier staan er aardig wat tips. Gezocht via hier ;)

• Palomar
  • Niet online
lester schreef op 15 december 2002 @ 22:04:

dat lijkt me idd best een mooi apparaatje voor die prijs. Die bestond nog niet toen ik mijn veel duurdere fuji 1300 kocht, een half jaar geleden. Zie ook http://www.benq.nl/Products/DigiCam/index.cfm?product=119 voor voorbeeldfoto's en verdere specs.

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
of zoiets?

klik

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Die waitec kwam bij een gelezen review het beste uit de test wat betreft prijs/kwaliteit. Zit ook een flits op.
Afbeeldingslocatie: http://www.wannashop.nl/isroot/wan/SiteImages/detail/caddy24_s2.jpg

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Grrrrrene
  • Niet online
'k Weet niet wanneer dat "aankomende gala" is, maar als het rond de kerst is kun je bovenstaande cam wel vergeten: levertijd 14-21 dagen :/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 22:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

lester schreef op 15 December 2002 @ 22:04:

Iemand ervaringen met deze cam? Ik ben ook op zoek naar een digicam (moet foto's maken voor reviews van hardware) maar ik heb er niet heel veel geld voor over (100 euro max), dus dit lijkt me wel aardig. Ik hoef de foto's niet af te laten drukken, dus super hoge resoluties zijn niet nodig.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Geef stiekem een schopje ben ook wel benieuwd naar revieuw's of evaringen van deze digitale camera. Dus die camera van 90 euro.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat ik van de reviews heb begrepen over de BenQ is:

• CMOS Sensor (over het algemeen zuiniger maar korreliger dan een CCD), maar deze is erg goed voor een CMOS dus dat is niet zo'n probleem

• Geen LCD

• Weinig instellingen (volgens mij maar 3 witbalans instellingen en de standaarddingen)

• Gewoon lekker point-and-shoot

• klein en ziet er netjes uit

• erg goede kwaliteit foto's voor de prijs (end at was bij een prijs van ruim 200 dollar :) )

oftewel erg handig en leuk dingetje voor het point-and-shoot werk, maar verwacht niet dat je prijzen wint met de foto's eruit. Maar wel heel veel waar voor je geld :)

en hijs dus zo groot als een pakje sigaretten (erg belangrijk voor mij)

[ Voor 7% gewijzigd door lester op 18-12-2002 19:28 ]

Pagina: 1