[Algemeen] [FAQ] Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wrom staat er onder ELKE aparte FAQ ook het stukje En hier nog een opsomming van de UBB tags beschikbaar in React.???

Moet dat niet gewoon als onderdeel van de FAQ ipv onder elk onderdeeltje van de FAQ geplakt???

Maar als er een reden voor is, dan hoor ik die graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Oh, nog iets anders:

In het Pull-down-menuutje staat registerfaq standaard gehighlight zeg maar, maar omdat het OnChange is ofzo kun je daar dus niet meer heen als je in een andere faq zit (via dat pulldown-ding iig niet...)

Moet het niet iets zijn zoals helemaal rechts onderaan (Fora-menu)
• Selecteer FAQ...
• _____________________
• Hier dan alle FAQ's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

Dat laatste is al gemeld @ Schop een Modje :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Osiris schreef op 15 december 2002 @ 17:16:
Wrom staat er onder ELKE aparte FAQ ook het stukje En hier nog een opsomming van de UBB tags beschikbaar in React.???
Maar als er een reden voor is, dan hoor ik die graag :)
Dat is een standaard 'feature' van React voor zover ik weet, dat zou er laatst uitgehaalt worden, maar dat is blijkbaar niet gebeurt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Okay, choeso :P Dan meld ik het nog ff weer ;)
moto-moi schreef op 15 December 2002 @ 19:22:
[...]

Dat is een standaard 'feature' van React voor zover ik weet, dat zou er laatst uitgehaalt worden, maar dat is blijkbaar niet gebeurt ;)
Naja, hierbij dus weer ff onder de aandacht gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jep, maar Jaymz durft volgens mij mijn topic niet aan te klikken ;) Voortaan kan je het denk ik ook beter in SM zetten of mailen :)

LA is voor de echte discussie en niemand heeft hier eigelijk iets aan toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
We Are Borg schreef op 16 December 2002 @ 07:39:
[...]

Jep, maar Jaymz durft volgens mij mijn topic niet aan te klikken ;) Voortaan kan je het denk ik ook beter in SM zetten of mailen :)

LA is voor de echte discussie en niemand heeft hier eigelijk iets aan toe te voegen :)
Moah, ach, misschien vind 50% van de GoT-ters het wel handig dat die codes er steeds weer onder staan en de andere 50% vind het mega-zuigen ofzo :)

Kunnen ze hier hun mening spuien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Die codelijst poept React uit aan de hand van de codes die aanstaan en hij staat niet echt vreselijk in de weg, vandaar :P

Dat van die dropdownlist kun je beter @ BUG neerplemsen, dat is iets voor de heren van Parse.
Pagina: 1