ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Misschien even aarden ofzo? Even ontladen?
hij is niet geaard en de stekker heeft ook geen randaarde ofzo en kapotte elco kan dat zoiets veroorzaken dan
zoek eens op internet of er meer mensen zijn met dit probleem, of dat je er tekeningen van kan vinden zodat iemand je versterker voor je na kan kijken, denk namelijk dat dit best nog te repareren valt
als je er verder geen moeite voor wilt doen, inderdaad dumpen die zooi
als je er verder geen moeite voor wilt doen, inderdaad dumpen die zooi
Power knop maakt slecht contact en is aan het vonken.
Alles kan stuk.
en waar komt deze uitermate gedocumenteerde conclusie vandaan remco_k??
ik zou eerder denken dat deze versterker aardig mishandelt is en dat er daardoor onderdelen stuk zijn gegaan en dat die onderdelen anere onderdelen laten stukgaan en dat dit alles aardig is gaan stinken enzo
ik zou eerder denken dat deze versterker aardig mishandelt is en dat er daardoor onderdelen stuk zijn gegaan en dat die onderdelen anere onderdelen laten stukgaan en dat dit alles aardig is gaan stinken enzo
klinkt als rotte condesatoren, steek voor de lol je stekker eens andersom in het stopcontact.the-real-cobra schreef op 15 december 2002 @ 17:14:
hoi
ik heb hier een oude versterken staan het is een akai am 4200
als ik hem aanzet kraakt ie ongeveer een halve minuut over de speakers
maar hij laat dan andere dinfgen ook storen zoals alle tv's in het huis en alle speakers op mijn comp
wat kan dit zijn en kan dit kwaad.
wat denken jullie
na die halve minuut werkt ie perfect en stoort ie ook niks smeer
En ik zou hem maar eens nakijken als ik jou was.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Het zou best wel kunnen trouwens. We zijn hier allemaal op het forum om iedereen te helpen, en alle beetjes helpenMR_WAZOO schreef op 16 December 2002 @ 13:52:
en waar komt deze uitermate gedocumenteerde conclusie vandaan remco_k??
Verder voor de topicstarter: Als hij begint te stinken zou ik hem maar dumpen. Zie dat het begint te fikken
het zou inderdaad kunnen, maar hij lijkt de kerk wel, alles als de absolute waarheid postenShadowrunR schreef op 16 december 2002 @ 16:36:
[...]
Het zou best wel kunnen trouwens. We zijn hier allemaal op het forum om iedereen te helpen, en alle beetjes helpen
Verder voor de topicstarter: Als hij begint te stinken zou ik hem maar dumpen. Zie dat het begint te fikken
no flame intended uiteraard
sorry was vergeten te posten na nog een keer testen sloeg de aardlek eruit
ik heb hem weggedaan en een minisetje gekocht
ik heb hem weggedaan en een minisetje gekocht
Pagina: 1