Ik heb een oude Dell Optiplex XL 590. Werkt perfect, maar er zit geen harddisk in. Ik wil er dus eentje inbouwen. Zoals bij veel merk PC's het geval is, zit de schijf in een speciale bracket of hangt aan stukken plastic in de kast. Maar die hulpstukken ontbreken geheel. Er is niks om de schijf aan te bevestigen.
De kast bestaat uit 3 delen: Het linker deel wordt bezet door insteekkaarten en het enorme koelblok van de processor. Het middelste gedeelte is vrijwel leeg, alleen moederbord, en in het rechter gedeelte bevinden zich de voeding, floppy en CD-ROM.
Ik heb zowaar een plaatje gevonden:

Er moet een soort bracket zijn voor de schijf:

De bevestigingspunten die je op de tekening ziet, zijn er in mijn kast ook. Alleen de bracket ontbreekt. Als ik die schijf in wil bouwen, dan moet ik knutselen. De ruimte die er in het midden-achterin zit, is groter dan de schijf.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken met de bevestiging?
De kast bestaat uit 3 delen: Het linker deel wordt bezet door insteekkaarten en het enorme koelblok van de processor. Het middelste gedeelte is vrijwel leeg, alleen moederbord, en in het rechter gedeelte bevinden zich de voeding, floppy en CD-ROM.
Ik heb zowaar een plaatje gevonden:

Er moet een soort bracket zijn voor de schijf:

De bevestigingspunten die je op de tekening ziet, zijn er in mijn kast ook. Alleen de bracket ontbreekt. Als ik die schijf in wil bouwen, dan moet ik knutselen. De ruimte die er in het midden-achterin zit, is groter dan de schijf.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken met de bevestiging?