kheb nu dus een Dutchtone €20 abbonement, ben ik heel tevreden over, ook al hebben ze (nog steeds) geen mms en gprs
. Maargoed ik wil toch nog wel een jaartje verlengen. Nou kan ik kiezen tussen een nieuwe telefoon of de actie: 3 maanden 40€ voor 20€. Als ik een nieuwe telefoon zou nemen zou het de SonyEricsson T300 worden (met verlengen waarschijnlijk tussen de €100 en € 150), kheb nu een nokia 5510
waar ik heel tevreden mee ben en daarom weet ik ook niet goed wat ik zal doen. Weet iemand misschien of er nog andere aanbieding oid zijn?? en wat zal ik doen?
Ik zou niet die 3 maanden EUR 40 voor EUR 20 doen, dan raak je alleen maar weer gewend aan meer bellen en na die 3 maanden moet je het weer met minder doen...
Tenzij je jezelf goed in de hand kan houden.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
ja das wel waar, ik zou denk ik ook nooit die 40€ opkrijgen...supershoe schreef op 15 december 2002 @ 17:23:
Ik zou niet die 3 maanden EUR 40 voor EUR 20 doen, dan raak je alleen maar weer gewend aan meer bellen en na die 3 maanden moet je het weer met minder doen...
Weet iemand de precieze dutchtone 20€ 1jaar verlengprijs van de T300??
heb je misschien link voor me??Smarron schreef op 15 December 2002 @ 17:42:
Bel ze even op. Dat lijkt me het makkelijkste.
Zoek anders even bij online aanbieders van contractverlengingen. Die zijn meestal nog iets goedkoper.
Verwijderd
bij dutchtone val je in een bepaalde categorie. Deze kan je gewoon opvragen bij Dutchtone. Met dit gegeven kan je langs de verschillende webshops gaan en hun de categorie meedelen en vragen voor een leuke aanbieding met deze telefoon! Dat scheelt voor jou veel werk en de webshops reageren dan ook sneller denk ik!!!
ja, ik val in categorie 1 gloof ik... kga morge wel ff bij de belcompany langsVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 17:53:
bij dutchtone val je in een bepaalde categorie. Deze kan je gewoon opvragen bij Dutchtone. Met dit gegeven kan je langs de verschillende webshops gaan en hun de categorie meedelen en vragen voor een leuke aanbieding met deze telefoon! Dat scheelt voor jou veel werk en de webshops reageren dan ook sneller denk ik!!!
winkels zeggen trouwens dat je voor speciale "verlengaanbiedingen" de klantenservice moet belllen, had ik dus gedaan en toen kreeg ik dat van die 40€ voor 20€
weet iemand trouwens wanneer dutchtone mms krijgt, en gprs??
[ Voor 6% gewijzigd door AAC op 15-12-2002 17:56 ]
Verwijderd
nooit meteen dutchtone's eerste "speciale aanbieding" accepteren! dan sleep je er meestal nog wel wat maanden extra korting uit! mij was eerst 4 maanden gratis abonnement aangeboden, bij tweede keer onderhandelen ging men al naar 6 maanden gratis maandbedragAAC schreef op 15 December 2002 @ 17:56:
[...]
ja, ik val in categorie 1 gloof ik... kga morge wel ff bij de belcompany langs
winkels zeggen trouwens dat je voor speciale "verlengaanbiedingen" de klantenservice moet belllen, had ik dus gedaan en toen kreeg ik dat van die 40€ voor 20€
weet iemand trouwens wanneer dutchtone mms krijgt, en gprs??
GPRS is gelanceerd bij Dutchtone Shops onder de naam Dutchtone Extended, check voor meer info www.dutchtone.nl/extended/....
zit bij dat extended ook mms??Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 18:06:
[...]
nooit meteen dutchtone's eerste "speciale aanbieding" accepteren! dan sleep je er meestal nog wel wat maanden extra korting uit! mij was eerst 4 maanden gratis abonnement aangeboden, bij tweede keer onderhandelen ging men al naar 6 maanden gratis maandbedrag
GPRS is gelanceerd bij Dutchtone Shops onder de naam Dutchtone Extended, check voor meer info www.dutchtone.nl/extended/....
[edit] heb ut al gevonden (denk ik
[ Voor 12% gewijzigd door AAC op 15-12-2002 18:35 ]
http://gsmshops.pagina.nl/
Daar staan een heleboel shops die contractverlenging aanbieden, vaak met mooiere aanbiedingen dan de provider zelf. Of ga voor het advies van adelante, nooit de 1e aanbieding aannemen, er is altijd meer uit te halen.
Daar staan een heleboel shops die contractverlenging aanbieden, vaak met mooiere aanbiedingen dan de provider zelf. Of ga voor het advies van adelante, nooit de 1e aanbieding aannemen, er is altijd meer uit te halen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Pagina: 1