vraagje moet je nou voor elk spel een aparte memory card hebben?
of kan je gwoon meerdere spelen op 1 card doen?
hoe werkt zo card eigenlijk?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
stap 1: je stopt de card in je PS2 memorycard poortfransf schreef op 15 December 2002 @ 16:24:
vraagje moet je nou voor elk spel een aparte memory card hebben?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 21:02 ]
Verwijderd
Daar bedoel ik dan ook de originele afstandbediening mee en een paar uitzonderingen.T7D_Sneezy schreef op 15 december 2002 @ 21:03:
nee hoor hoeft niet
ik heb ook een remote, van trustmaster, en ik heb HELEMAAL NIKS hoeven installeren en het werkt perfect
Als je PS2 nieuw genoeg is dan zit de nieuwste DVD driver al ingebakken in de hardware en hoef je de software niet op een memorycard te installeren.Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 21:04:
[...]
Daar bedoel ik dan ook de originele afstandbediening mee en een paar uitzonderingen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Hoe weet je dat die nieuw genoeg is als ik vragen mag?AtHomer schreef op 16 December 2002 @ 10:31:
[...]
Als je PS2 nieuw genoeg is dan zit de nieuwste DVD driver al ingebakken in de hardware en hoef je de software niet op een memorycard te installeren.
Dat scheelde me weer 2 MB gelukkig.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq