Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
(Misschien heb ik er nooit goed op gelet. Ik speel meer Quake
Gebeurd dit tijdens het spelen van een multiplayer of singleplayer spel? Of maakt het niets uit?
Zou het niet eerder aan de videokaart kunnen liggen?
Simpel advies: herinstalleer je programma nog es. Of herstart de programma.
Als herstarten niet goed is, dan maar weghalen en opnieuw opzetten. Beetje veel, maar dan zijn alle bestanden weer goed en moet alle textures aanwezig zijn.
Verwijderd
meestal laat ik he tmaar en bij een mapchange is het vaak wel weer in orde bij mij
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Het kan ook komen doordat zij een zelfgemaakte skin gebruiken die jij niet hebt. Tenzij het natuurlijk in single player is dan is het gewoon idd een missing texture.[/quote]nee dat kan niet
pakfile is client side only, dus als zij andere skins gebruiken zien ze dat alleen zelf, dis gewoon een clientside bug, heeft niets met custom sins te maken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
heb mijn detonator drivers ge-update van 6.31 naar 6.47, da's alles...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Oplossing was de update downloaden.
wat betreft die blauwe en rode hoofdjes.
D'r schijnt een aimbot te zijn die met custom models werkt (in half-life 1104 bestaat de optie custom models uit te zetten in een server). Je maakt dan een aimbot die op rood miks bijvoorbeeld en voila, allemaal headshots