Toon posts:

Kan RPC niet starten met instalatie van de Sims

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP

Wilde de sims deluxe instaleren
loopt de heletijd vast op 24%
zegt dat hij RPC niet kan starten.
nu heb ik bij service gekeken en daarbij rpc op automatisch gezet
doet ie niet
dus heb hem weer terug gezet. wie weet wat het ken zijn???
want ik wordt zo stront ziek van dit spel. :(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Kan XP de RPC service niet starten? Ook niet als je dubbelklikt op de service in services.msc, en daar op de knop starten drukt?

Als dat niet lukt, heb je volgens mij een probleem, aangezien er heel veel services afhankelijk zijn van RPC (Remote Procedure Call).
Je weet ook zeker dat het RPC is, en niet de RPC Locator service?

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 16 december 2002 @ 07:52:
Kan XP de RPC service niet starten? Ook niet als je dubbelklikt op de service in services.msc, en daar op de knop starten drukt?

Als dat niet lukt, heb je volgens mij een probleem, aangezien er heel veel services afhankelijk zijn van RPC (Remote Procedure Call).
Je weet ook zeker dat het RPC is, en niet de RPC Locator service?
Ik zag dat het er 2 waren de eerste kan ik niet stoppen die blijft grijs
en die andere kan ik veranderen in handmatig of automatisch heb deze gestart en proberen de instalatie te doen. geen effect weer op stop gezet maar deed niks. Ik denk dat ik op die pc maar gewoon weer win 98 erop gooi dan ben ik er vanaf.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 13:47:
[...]

Ik zag dat het er 2 waren de eerste kan ik niet stoppen die blijft grijs
en die andere kan ik veranderen in handmatig of automatisch heb deze gestart en proberen de instalatie te doen. geen effect weer op stop gezet maar deed niks. Ik denk dat ik op die pc maar gewoon weer win 98 erop gooi dan ben ik er vanaf.
Ik heb wel een externe modem erop gegooit. waardoor hij nu rechts onderin steeds vraagt of ik dit apparaat steeds veilig wilt verwijderen. Als ik er nu serice pack 1 overheen gooi zal hij het dan wel doen??

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02 22:13
Probeer maar even met SP1. Misschien dat het beter gaat. :? Ik weet het anders ook ff niet.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

Ik heb een soort gelijk probleem onder windows 98. De setup van Sims Deluxe blijft ook hangen op 24 % alleen ik krijg geen melding o.i.d. Hij gaat gewoon niet verder...

Nu zeggen ze wel toeval bestaat niet maar op het moment dat ik op verzenden klik gaat hij in een keer naar de 90 % of zo >:) Probleem opgelost denk ik...

Niet dus... Componentoverdrachtsfout. En daarna een blauw scherm. :(

[ Voor 43% gewijzigd door Elektronicanet op 05-01-2003 21:49 ]

Nederlander in België

Pagina: 1