Ok, allereerst, ik ben 99% linux n00b, dit is ondertussen mijn 3e poging met linux, ik gebruik een oude bak om een beetje op te oefenen. Ik heb tot nu toe op 3 verschillende pc's linux getest, en bij allemaal kreeg ik steeds die "no screens found" Ook op deze (P1-100Mhz, 64mbram, 1mb video) Maargoed, na een hoop geklooi heb ik dat toch weten te verhelpen
StartX geeft een tijdje een zwart beeld, je ziet een flits in het beeld (resolutie wisseling?) En dan weer ff niks, hard disk rateld af en toe (goed, het gaat niet zo snel op een P100
) maargoed, dan springt ie weer terug naar de console met de melding:
Nou kan wel kloppen, bakje heeft geen muis, dus ik muis eraan gehangen (seriele) en opnieuw geprobeerd, toen weer dezelfde error.
Het zal dus wel iets heel makkelijks zijn, maar ik kom er niet uit (search bood geen antwoord)
StartX geeft een tijdje een zwart beeld, je ziet een flits in het beeld (resolutie wisseling?) En dan weer ff niks, hard disk rateld af en toe (goed, het gaat niet zo snel op een P100
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| xf86OpenSerial: Cannot op device /dev/mouse No core pointer Fatal server error, failed to tinitialize core devices |
Nou kan wel kloppen, bakje heeft geen muis, dus ik muis eraan gehangen (seriele) en opnieuw geprobeerd, toen weer dezelfde error.
Het zal dus wel iets heel makkelijks zijn, maar ik kom er niet uit (search bood geen antwoord)