Toon posts:

Oostgrens van Europa

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vraag ik me al een hele tijd af:

Hoe loopt de oostgrens van Europa (het werelddeel, niet de Europeese Unie o.i.d.) precies? Ik bedoel: hij moet toch een keer zijn vastgelegd ergens? Wie heeft er een kaart waarop hij staat aangegeven?

Verwijderd

Dat is al eeuwen vastgelegd...het Russische gebergte de Oeral is de grens!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok ik weet ook wel dat ie daar loopt, maar probeer maar eens een kaart te vinden waarop die precies staat aangegeven?

Verwijderd

Dat is hetzelfde als op een kaart aangeven waar de grens precies ligt tussen de Indische en de Grote Oceaan...dat kan dus niet....

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 10:07 schreef Rontgenstraal het volgende:
Dat is hetzelfde als op een kaart aangeven waar de grens precies ligt tussen de Indische en de Grote Oceaan...dat kan dus niet....[/quote]maar die moet er toch ook zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat ik vroeger op de lagere school (jááren geleden:)) eens de werelddelen geleert heb, en daarbij hadden ze zo'n ouderwetse oprol-kaart aan het schoolbord hangen waarop de grenzen van europa werden aangegeven. Er moet een kaart zijn waar het op staat.

Verwijderd

Ik heb RISK hier liggen, staat het mooi op aangegeven.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 10:07 schreef Rontgenstraal het volgende:
Dat is hetzelfde als op een kaart aangeven waar de grens precies ligt tussen de Indische en de Grote Oceaan...dat kan dus niet....[/quote]Haloe?! Hoezo kun je de grens tussen deze oceanen niet aangeven??? We hebben toch niet voor niks een coordinatenstelsel??

Verwijderd

Topicstarter
hyperiomLOL:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 01:12 schreef Harrie20 het volgende:
Haloe?! Hoezo kun je de grens tussen deze oceanen niet aangeven??? We hebben toch niet voor niks een coordinatenstelsel??[/quote]1000 ballen voor de exacte coordinaten voor de grenzen (???) tussen de oceanen!
Pagina: 1