Toon posts:

Systeem wil niet op 133 MHz draaien.

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik open voor alle duidelijkheid een nieuw topic, want het betreft nu een ander probleem. Namelijk dat mn systeem niet verder wil booten dan het Energy scherm als ik de jumper op mn mobo op 133 MHz zet.

specs:

-Chaintech 7KJD mainboard 100/133 MHz
- AMD Athlon XP 1900+
- Q-Tec 550W Dual Fan Gold
- 1x 256 DDR 266 MHz CL 2.0
- Maxtor 30 Gb 7200 rpm HDD Liquid Bearing
- Molex CPU cooler 4000 RPM
- oud TNT2 videokaartje

Link voor info over moederbord:
http://www.chaintechusa.com/products/socketa/7kjd.htm

systeem draait nu idle op 45 C, op 100 MHz..

Ik heb al in de bios geprobeerd de Vcore op 1.70V te zetten, ipv de huidige 1.75V..maar dat helpt niet. Als ik de PC nu opstart zie ik in het scherm staan dat hij op 1200 MHz draait, en als ik de jumper omzet zie ik af en toe wel dat ie 1900+ draait..maar dan boot ie niet verder, en freezed. enig idee?

ik heb al in topic Athlon XP crasht op fsb 133 gekeken, en gepost, maar ik kom er niet verder mee...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je wel de nieuwste bios er op zitten, die heb je soms nodig voor een nieuwe processor :).

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32

Scatman_II

R9500 Pro >:)

En idle 45 graden met een fsb van 100 is wellicht ook wat teveel...

Wat voor cooler zit er nu op? En heb je die er zelf op gezet?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

Misschien zie je hier nog iets : hangen en opstartproblemen.

Gooi je vcore eens ietsje omhoog...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Scatman_II

Scatman_II

W3ird_N3rd schreef op 15 December 2002 @ 16:23:
Misschien zie je hier nog iets : hangen en opstartproblemen.

Gooi je vcore eens ietsje omhoog...
Zoudie kunnen proberen ja, maar dan wordt dat ding alleen maar warmer...

Ik heb in OC-Tool es bekeken hoeveel W dat ding verstookt op 100Mhz fsb, en das maar 46,5 Watt... Als je die fsb naar 133 toe gooit op 1,75V zit je al op 62 watt...
Das bijna anderhalf keer zo veel dus anderhalf keer zo warm, geen wonder dattie niet verder wil :)

Ik zou het probleem bij je cpu cooling zoeken :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
OC-Tool lijkt me niet eens nodig, je komt gewoon 33% hoger uit :)
Ik zou ook zeker eerst met een stevige koeler gaan kijken of je verder komt.

• Scatman_II

Scatman_II

Gianni Rombios schreef op 15 december 2002 @ 16:46:
OC-Tool lijkt me niet eens nodig, je komt gewoon 33% hoger uit :)
Ik zou ook zeker eerst met een stevige koeler gaan kijken of je verder komt.
Hoei, iemand is het met me eens :P Heerlijk gevoel, thx ;)

Maarehm: Wat voor cooling heb je er nu opzitten dan? Want misschien zit die er wel niet gewoon goed op...

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
is je bios kan je als het goed is kiezen :

FSB : Manual 100
Manual 133
Jumper

kijk of het goed staat

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik zo laat reageer. zit nog steeds bij een vriend van me thuis (verjaardag) :/ ik ga straks thuis even kijken nadat ik de bios heb geupdate.. ergens vaag komt me weer bij dat Athlon 1900+ wel na een biosupdate wordt ondersteund door het mobo.. maar in al me anthousiastme is het me even vergaan. ik post zsm de uitkomst ;)

thanks alvast voor het brainstormen ;)

extra info:

Cooler: Molex (type even niet bekend) 4000 RPM weet ik wel, maar zegt niet veel.
en de faq had ik al bekeken, maar heeft geen uitkomst gegeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 22:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
$~#%@$! ik wor echt helemaal gestoord hiervan... ik kwam elke keer gewoon op de download sites van chaintech...maar opeens niet meer...GRRRRRR kan dus mn bios niet updaten.... :'(

morgen verder.....

Verwijderd

Topicstarter
Bios heb ik snel even kunnen updaten met de laatste update (26-09)...maar het wil nog steeds niet werken.. ook nog snel even gezocht in de bios, en ik kan de core voltage wel wat aanpassen, maar ik wil wel weten wat ik doe, voodat ik mn processor verbrand... ik zal vet vanmiddag even met mijn thermaltake Volcano 7+ proberen, die op zijn snelst zetten, en dan kijken of het aan de koeling ligt.

anders iemand nog een idee?

Verwijderd

zoals sommige simpele zieltjes hier denken houdt de core temp. niet lineair verband met de kloksnelheid. En over die temp. hoef je je geen zorgen te maken. Die 45 wordt allicht ruim 55 tijdens het booten, maar dat is geen probleem. Ik zou je bios eens goed doorspitten, want het is goed mogelijk dat je jp1 op je moederbord op soft-bios hebt ingesteld. Deze jumper is bij veel moederborden aanwezig, en dient ervoor aan te geven of je alle instellingen wilt regelen via de jumpers op het mobo of alles via het bios. Kijk zelf even verder, probeer wat, kom daarna eens terug... suc6!!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Ondersteund je moederbord wel een Athlon XP?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 15:31:
Ik open voor alle duidelijkheid een nieuw topic, want het betreft nu een ander probleem. Namelijk dat mn systeem niet verder wil booten dan het Energy scherm als ik de jumper op mn mobo op 133 MHz zet.

specs:

-Chaintech 7KJD mainboard 100/133 MHz
- AMD Athlon XP 1900+
- Q-Tec 550W Dual Fan Gold
- 1x 256 DDR 266 MHz CL 2.0
- Maxtor 30 Gb 7200 rpm HDD Liquid Bearing
- Molex CPU cooler 4000 RPM
- oud TNT2 videokaartje

Link voor info over moederbord:
http://www.chaintechusa.com/products/socketa/7kjd.htm

systeem draait nu idle op 45 C, op 100 MHz..

Ik heb al in de bios geprobeerd de Vcore op 1.70V te zetten, ipv de huidige 1.75V..maar dat helpt niet. Als ik de PC nu opstart zie ik in het scherm staan dat hij op 1200 MHz draait, en als ik de jumper omzet zie ik af en toe wel dat ie 1900+ draait..maar dan boot ie niet verder, en freezed. enig idee?

ik heb al in topic Athlon XP crasht op fsb 133 gekeken, en gepost, maar ik kom er niet verder mee...
Heb je nog een ander videokaartje??? Wellicht is niet je mobo maar je videoplank de oorzaak. Zoals je zelf al aangeeft is 't een oud kaartje... Ik denk dat die je fsb van 133 mhz niet meer bij kan benen...

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

"Ik denk dat die je fsb van 133 mhz niet meer bij kan benen..."
Dat heb ik ook gehad met een tnt, het kan wel maar dan moet de fsb onafhankelijk vd pci/agp klok lopen met een zgn divider.
Volgens mij is dat bij jouw plank nog niet het geval.
Kijk dit ook eens na

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even voor alle duidelijkheid:

- het mobo moet Athlon XP ondersteunen (zie: http://www.chaintechusa.com/products/socketa/xpcomp.htm )

- Ik heb de jumper settings goed bekeken, en inderdaad het staat omgedraaid in de manual. als ik met de jumper setting 2-3 start, zie ik in het eerste scherm waar ik de bios ook in kan dat het een Athlon XP is, op 1200 MHz. als ik de jumper op 1-2 zet, zie ik in datzelfde scherm staan dat het een Athlon XP 1900+ is, maar dan hangt ie...
Kan dan ook niet meer de bios in.

Ik zal vanmiddag nogmaals de bios updaten, want ik weet nou niet helemaal zeker meer welke bios update ik heb gedraaid. voor de zekerheid even de nieuwste proberen te downloaden. Ook effe in de bios kijken of ik de update protection niet per ongeluk aan heb staan...maargoed :)

Ook zal ik even zoeken naar de bios instelling voor de 100/133.
En ook even met een GeForce 2 MX kaartje.

genoeg te doen dus ;) thanks alvast!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 12:55 ]

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
nog njet ;) ben nog op mn werk, om half7 bennik thuis (als de NS zich aan zn beloftes houdt...)

Verwijderd

Topicstarter
FUKFUKFUK... bios updaten ging niet helemaal as planned... zit nu te kijken naar een zwart scherm met de melding:

BIOS Checksum Error
Keyboard error or no keyboard present

Detecting floppy drive A media...

Drive media is : 1.44Mb

Automatic Load AWDFLASH.EXE
!! Error -- AWDFLASH.EXE Not found !!
replace the disk and press ENTER

ik ga es effe kijken wat ik op google kan vinden.

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 05-05 18:58
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 19:07:
FUKFUKFUK... bios updaten ging niet helemaal as planned... zit nu te kijken naar een zwart scherm met de melding:

BIOS Checksum Error
Keyboard error or no keyboard present

Detecting floppy drive A media...

Drive media is : 1.44Mb

Automatic Load AWDFLASH.EXE
!! Error -- AWDFLASH.EXE Not found !!
replace the disk and press ENTER

ik ga es effe kijken wat ik op google kan vinden.
Weet je zeker dat je de goeie bios heb geflashed? Maak even een lege floppy met het bestand AWDFLASH.EXE en de goeie bios als BIOS.BIN. En dan erin en booten maar.

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

je mobo kan xp aan
zie dit eens......

CPU AMD® Socket A.
System frequency 200/266 MHz FSB
Chipset AMD® 761 + VT8231
Memory (2) DDR DIMM (2GB)
--------------------------------------------------------------------------------

Physical Form Factor: ATX
Dimensions: 305mm x 230mm
--------------------------------------------------------------------------------

Expansion Internal upgrade slots (5) PCI, (1) AGP,(1) CNR (1)ACR
IDE bus (2) UDMA-66/100 connectors

AV Subsystems Audio CMI 8738-6CH / Option AC'97 Codec

- CPU - Supports AMD® Socket A Duron™ /Athlon™ CPU
- System clock supports 200/266 MHz

Chipset - AMD® 761 + VIA VT8231

Main Memory - Two 184 pin DDR DIMM up to 2GB
- Supports PC1600/ PC2100 DDR SDRAM modules

Expansion Slots - One Universal-AGP slot for both 2x/4xAGP (v2.0 compliant)
- Five 32-Bit PCI slots (v2.2 compliant)
- One ACR slot support modem,audio and LAN riser
- One CNR slot support modem,audio riser

Audio Subsystem Onboard audio 8738
- Full-duplex operation for simultaneous recording and playback
- 6 Channel speaker audio support
- Embedded 32OHM .5w earphone amplifier
- Support MIDI and Dual game ports
- 32 Voice HRTF 3D positional audio , CRL 3D supports MS Direct
- Sound3D,Aureal A3D and Creative EAX APIs.
- Support SPDIF
-Option Audio subsystem via AC-link
- with external high quality AC'97 CODEC
- Complete software driver support for Win95/Win98

Video Subsystem - One Universal-AGP slot for both 2x/4xAGP (v2.0 compliant)

- UltraDMA IDE Ports Two UltraDMA-66/100 IDE Ports
- Supports PIO Mode 4 up to 16.6 Mbps, Multi-Word DMA Mode 2 and UltraDMA mode 5 up to 100MB/s with Bus Mastering
- Bus-Mastering software drivers for all common multitasking operating systems

- Embedded USB Controller - UHCI compliant USB host controller with Root hub
- Four USB ports (UHCI v1.0 compliant) w/ over-current protection
- Optional USB adapter for additional USB ports

- On Board Super I/O Controller - Two UARTs
- Supports One serial port and IR function (up to 115.2Kbps) for HPSIR and ASKIR
- One SPP/ECP/EPP parallel port
- One floppy disk drive connector supports up to 2.88MB,

- Embedded system monitoring -5 external voltage inputs
-1 temperature sensing for CPU and system
-2 Fan speed (CPU and system) monitoring and control with on/off control in suspend

- Boot-Block Flash ROM

- Software Driver CD (Chipset Autodetect)
- Value Pack 2002

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Ok iets verder.. effe nieuwe awdflash gedll... nu weer andere melding... dat de bios-lock string niet met het systeem overeenkomt. op google:
http://www.msi.com.tw/pro...?method=detail&faq_id=174

hmmzz.. effe verder :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

is het een xp t'bred?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
hmmm boot diskje werkt uiteraard niet meer nu... :/ damn

what have i done?!!? ..effe eten.. misschien beter met volle maag.

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 05-05 18:58
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 19:26:
hmmm boot diskje werkt uiteraard niet meer nu... :/ damn

what have i done?!!? ..effe eten.. misschien beter met volle maag.
Lees even mijn reply. Download de orginele bios van de site, druk op ALT+F2 tijdens boot en flashen.

Verwijderd

Topicstarter
arjanscholl schreef op 16 december 2002 @ 19:29:
[...]

Lees even mijn reply. Download de orginele bios van de site, druk op ALT+F2 tijdens boot en flashen.
ok ga het meteen doen. Turbo gegeten.

zelfde melding.

Bios-Lock string does not match with your system

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 19:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar wel vaag... ik kan dus niet gewoon meer in de bios komen, want ehh.. die is weg nu... T leek allemaal goed te gaan met de update, hij rebootte, en nu dit gezeur..

op http://www.msi.com.tw/pro...?method=detail&faq_id=174 zie je wel dat je het commando in DOS kan uitvoeren, maar zonder bios werkt het niet echt. en mij lijkt nou niet dat het op deze manier gedaan is toch? zoiets moet terug te zetten zijn.. alleen het werkt nu helemaal niet meer.. :/

ik ga het effe proberen met elke 7kjd bios die ik op chaintech kan vinden. zijn er 5.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 19:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij wil dus geen enkele bios meer pakken... :'(

I ran outta options...

Ik lees op een of andere site dat ik dan waarschijnlijk de hele Bios IC fysiek moet vervangen?!? dude....

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 20:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
damn, hij werkt gewoon weer... nu de grote hamvraag... werkt ie nu ook met 1900 ;)

nop..

Ok weer effe EDIT gebruiken, anders wordt het zo'n waslijst aan posts alleen maar van mij...

Dus na het gebruiken van de bios flash BIN file van 26-09-2001 wil hij gewoon weer naar elke versie upgraden...

vaag.. maar met geen enkele wil hij starten op 1900+ ... zwart scherm, en er gebeurt niks.. geen piepjes... niks..

heb trouwens de hele avond al een andere videokaart gebruikt. de GeForce MX kaart. Verdere specs zijn me even ontschoten... maargoed. ook als ik de BIN file van 26-09-2001 gebruik, en daarmee succesvol update, wil het niet werken als ik de FSB jumper op 133 zet. zwart scherm dus.. terwijl er duidelijk bij staat dat bij deze versie de ondersteuning voor Athlon XP zit..

ik denk dat ik maar eens de lui van Chaintech hiervan op de hoogte ga stellen... misschien hebben zij nog wat nuttigs te melden.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 20:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok de allerlaatste info:

ik dacht laat ik het nog 1 kans geven.. Ik kan in de Bios wel de CPU clock speed hoger zetten.. op Default, en van 101 tot 132... maar als ik dat doe boot ie ook niet.. ik zie dan wel, als ik em op 110 zet, dan wordt het een XP 1500+ .. maargoed.. dat was het.

mailtje gedaan naar Chaintech in nederland. hoop dat er respons op is.

Verwijderd

.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

als ie net nieuw is heb je een goeie kans van wel
lijkt mij zo

dat het een T'bred is

[ Voor 17% gewijzigd door snooze op 17-12-2002 09:54 ]

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
was ik inderdaad straks ook wel van plan, als ik geen reply krijg. maargoed, dan zit ik nog steeds op mn werk, en niet thuis met mn boardje klaar om te testen..

-Misschien is het een goed idee om dit op te nemen in de FAQ in dit forum. er zijn erg veel problemen met dit moederbord.. ik heb meer dan genoeg info om een klein faqje te kunnen vullen. maargoed, dan kan je dat wel van elk moederbord doen.

modje, mening?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
snooze schreef op 17 December 2002 @ 09:53:
als ie net nieuw is heb je een goeie kans van wel
lijkt mij zo

dat het een T'bred is
Wat is een T'bred?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
De core van de processor, je hebt een palomino en een t'bred core. Dan heb je ook nog een AMD XP met B0 stepping of C0 stepping.

Meestal is een XP 1900 een palomino, maar laatst is AMD bezig geweest om vanaf de 1800 de procs allemaal een T'bred B core mee te geven.

Welke heb jij? Als je het niet weet is het misschien wat om de cijfers en lettercodes van de processor hier te posten, daar kan je uit opmaken welke het is. :)

Verwijderd

Topicstarter
Novah schreef op 17 december 2002 @ 10:40:
De core van de processor, je hebt een palomino en een t'bred core. Dan heb je ook nog een AMD XP met B0 stepping of C0 stepping.

Meestal is een XP 1900 een palomino, maar laatst is AMD bezig geweest om vanaf de 1800 de procs allemaal een T'bred B core mee te geven.

Welke heb jij? Als je het niet weet is het misschien wat om de cijfers en lettercodes van de processor hier te posten, daar kan je uit opmaken welke het is. :)
kijk dat is nuttige info. had ook al effe gegoogled. vanavond eenmaal thuis post ik het hier. ik kan het ook wel effe opzoeken op google hoor ;) maar thanks iig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 10:45 ]

Verwijderd

.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm multiplier handmatig instellen.. als ik de jumper op 133 zet, en dan de multiplier op 12 zet...12x133= net geen 1600 .. de proc moet op 1,6 gig draaien... mogelijk? ja ik zit gewoon een beetje te denken wat ik nog kan proberen..

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:38 ]

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Probeer eens een andere voeding... (Wat krachtiger)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 17 December 2002 @ 14:34:
Probeer eens een andere voeding... (Wat krachtiger)
zit 550W in.. wat moet ik doen, op kernenergie? :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:20:
Zou hij op 1,6GHz misschien gewoon te veel van de 3.3V aansluiting vragen? Ik bedoel, dit bord heeft 16A nodig op de 3.3V, stel nu dat je voeding het net trekt bij je lagere snelheid en pas de mist in gaat als je hem om 1.6GHz klokt, hetgeen meer stroom verbruikt.

Weet je toevallig hoeveel stroom je voeding op de 3.3V kan leveren? Ben je handig genoeg om eventueel de spanning te meten als ie in gebruik is? Als hij onvoldoende stroom kan leveren zul je zien dat de spanning in zal zakken.
hmmm nee ik ben nog niet zover gekomen dat ik de stroom door ging meten.. moet ik dit doen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld met Chaintech.

Possible causes:

- Cooling
- Power Supply
- Prefixed cooling paste on cooler (teveel kan zorgen voor geen goed contact)
- DIP Switches instellen op automatic

vanavond plemp ik mn Thermaltake Volcano 7+ erop, check ik nog een keer de DIPSwitches, en knal ik er een 300W voeding aan (misschien dat het helpt). hij zei het gewoon effe te moeten proberen..alles kan helpen. ook een andere identieke processor proberen... of de huidige goed schoonmaken en oppoetsen/polijsten.. maar zover ben ik nog niet.

heb vanavond wel weer wat te doen dus.

Hij zei overigens dat het bord ongetwijfeld tot max. 2600 Mhz processor aan zou moeten kunnen met die bios dis ik er nu op heb zitten.

Verwijderd

.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben gisteren naar de LOTR 1+2 marathon geweest en heb geen tijd gehad om te kunnen testen...dus vanavond dan maar :/ ....

3 uur geslapen... :O

Verwijderd

Topicstarter
At the end of every dark tunnle, there shines a light. and i have found it, oh yes... i'm the king.

Ik heb de processor eens flink schoongemaakt met een zacht doekje, opnieuw een heel klein beetje koelpasta erop gedaan, want er zat wel een hoop op... Ik zette de jumper op 133. Mijn handen trilden. alle kabels werden nog eens goed nagekeken. de psu stekker ging in de voeding, en mijn klamme vingers drukten het I/O knopje in. dit is het moment van de waarheid, dit is het moment waaruit zou blijken of mijn onderzoek geslaagd was of niet. dit was het momentwaar mijn geduld op gewacht had.
De HDD led ging aan. de monitor LED sprong van oranje op groen. In de linkerbovenhoek van de monitor kwamen de gegevens van de videokaart te staan.

en nu.... nu was het erop of eronder.. de fans draaiden volle toeren, het zweet brak me uit...

BIOS!
CHECKSUM OK!
....
WINDOWS XP!

mijn zoektocht is geslaagd. de pc draait nu op 1900+ , 1,6 Ghz wel te verstaan.

Ik wil iedereen hier in dit topic bedanken voor de steun, de suggesties, en zelfs voor de nutteloze opmerkingen.
Thanks!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Je weet het iig spannend te brengen :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
:P ja, ik ben er lang mee bezig geweest :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wanneer komt het boek uit?
"Chaintech meets Houdini" o.i.d. :P
Succes ermee :D

Verwijderd

Topicstarter
hahaha! uhh :P hmmmm vind het wel leuk om te schijven btw :) stond laatst ook in de Metro met een brief . haha , maargoed.. ik ben blij dat alles werkt. heb een boel geleerd. vooral niet opgeven. want in het begin werd geconstateerd dat mn mobo defect was :P niet dus :D

Verwijderd

Topicstarter
Hier mag een slotje op,modje ;)

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat zeker :D en nog thanks voor je hulp hasse_m!

voor alle duidelijkheid, ik had het mobo van Hasse_m overgekocht, maar wilde dit niet zomaar hier neerzetten, om zo te voorkomen dat mensen zouden denken dat het een oplichter was oid.

maargoed. ik snap niet dat dit topic nog open is :P het wordt nu gewoon een bedank topic :D hahaha. naja, ik kan natuurlijk wel doorgaan met wat ik allemaal met de server ga doen qua taken en ook qua casemodding, maar laten we dat maar in een ander bestaand topic doen.

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 23:47 ]

Pagina: 1