Als ik dit via Uitvoeren opstart wordt er aangegeven dat er dan een volume ontkoppeld wordt.
Wat betekend dit? Kan ik dan een schijf niet meer benaderen?
Wat betekend dit? Kan ik dan een schijf niet meer benaderen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bloed, zweet & koffie
[ Voor 34% gewijzigd door Vinnie op 15-12-2002 15:11 ]
C:\>_
Als je C: wil converten doet hij dat ALTIJD pas na een reboot (ervan uitgaande dat je C: ook je bootdisk is). Daarna is hij uiteraard weer bruikbaar.Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 15:09:
Vilenin, kun je me er iets meer over vertellen?
Ik zit me n.l. af te vragen of ik dan nog wel bij de C schijf kan.
Deze wil ik n.l. converteren naar NTFS.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Bootschijf hoeft niet altijd heur. Ik kan zo mijn FAT16 bootpartitie zo converten als ik dat wilwildhagen schreef op 15 december 2002 @ 15:10:
[...]
Als je C: wil converten doet hij dat ALTIJD pas na een reboot (ervan uitgaande dat je C: ook je bootdisk is). Daarna is hij uiteraard weer bruikbaar.
Sowieso is het wel verstandig een backup te maken, anders krijg je dhr. Murphy op bezoek...
Ik neem aan dat je het commando convert c: /fs:ntfs gebruikt?
C:\>_
Ikzie het, foutje mijnerzijds. Ik bedoelde uiteraard systeemdisk ipv bootdisk. Reden is idd wat jij al aangaf: files die in use zijn.Vinnie schreef op 15 december 2002 @ 15:13:
[...]
Bootschijf hoeft niet altijd heur. Ik kan zo mijn FAT16 bootpartitie zo converten als ik dat wil
Is gewoon voor de schijf waarop windhoos staan. Dit omdat Windows altijd bestanden gebruikt en dit kan een beetje vloeken met het convertproces
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 15:25 ]
Dat de schijf niet toegankelijk is zolang ie met converteren bezig is. Maar dat duurt niet zo lang dus big deal...Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 15:34:
Weet iemand mij te vertellen wat het ontkoppelen nu precies betekend?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Verwijderd
Twee mogelijkheden:Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 19:06:
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe je een NTFS geconverteerde schijf kan terug converteren naar een FAT32??
Ik heb al geprobeerd om me schijf te formateren, maar dit lukte om 1 of ander reden niet
Alvast thanxx
Greetz Josh
Virussen? Scan ze hier!
Wat voor schijf gebruik je?Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 19:06:
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe je een NTFS geconverteerde schijf kan terug converteren naar een FAT32??
Ik heb al geprobeerd om me schijf te formateren, maar dit lukte om 1 of ander reden niet
Alvast thanxx
Greetz Josh
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Welkom op GoTVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 20:26:
Thanxx
Ik gebruik een IBM hardeschijf...maar nu is het probleem dat ik met 3 aparte harde schijven zit![]()
En ik kan windows niet meer opstarten.
Een kennis had het erover dat je een programma op een floppy moest zetten en dan kon je het veranderen, het programma moest op de opstart diskette staan.....nou niet dus![]()
Maar goed.....weet iemand hoe het nog anders kan??
[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 16-12-2002 20:46 ]
ARME AOW’er