ik heb heb nu toch weer iets raars. Ik heb mijn hardeschijf geformateerd en wilde win 2 k er opnieuw opzetten. nou dus booten vanaf je cd rom ff formateren. de installatie files worde er opgezet. ff herstarten en de setup zou moeten beginnen. helaas hij wil gelijk win 2000 op gaan starten en zegt dat hij ntoskrnl.exe niet kan vinden. Ik mijn oude hade schijf eringedaan daar hetzelfde geprobeerd. alles ging perfect. Ik geprobeerd om vanuit windows windows op mijn andere harde schijf te zetten. en jah hoor weer precies hetzelfde. ik d8 ok kan aan win 2k cd liggen (leek me onwaarchijnlijk omdat hij het op mijn andere HD het wel goed deed) dus ik het geprobeerd met win xp. Helaas ook daar weer het zelfde probleem.
ik had in ieder geval een hd met win2k dus ff op i net kijken. Ik naar maxtor. low level format gedownl. uitgevoerd. alles opnieuwe geprobeerd en jah hoor weer exact het zelfde. tijdens low level format kon ik een paar testen uit voeren en hij vond helemaal geen fouten. Toch denk ik dat het aan mijn hd ligt want op mijn andere deee hij het wel.
omdat ik denk dat he aan mijn dh lgt zet ik hem op it topic
btw ik heb een mactor 40 GB 7200 UMDA 133 ( nog geen maand oud )
ik had in ieder geval een hd met win2k dus ff op i net kijken. Ik naar maxtor. low level format gedownl. uitgevoerd. alles opnieuwe geprobeerd en jah hoor weer exact het zelfde. tijdens low level format kon ik een paar testen uit voeren en hij vond helemaal geen fouten. Toch denk ik dat het aan mijn hd ligt want op mijn andere deee hij het wel.
omdat ik denk dat he aan mijn dh lgt zet ik hem op it topic
btw ik heb een mactor 40 GB 7200 UMDA 133 ( nog geen maand oud )