Houdbaarheid van koelpasta

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Ik heb hier een busje koelpasta van een paar jaar oud. Het doosje is altijd dicht geweest, en de pasta ziet er nog goed uit. Volgens de diverse fabrikanten is pasta een stabiele chemische verbinding, dus er zou geen verval mogen optreden.

Is het nog wel ok?

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

altec

Plop

naar mijn weten kan je het gewoon gebruiken.. staat toch ook geen data op

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ja is gewoon ok.

Verwijderd

metalant schreef op 15 december 2002 @ 14:19:
Ik heb hier een busje koelpasta van een paar jaar oud. Het doosje is altijd dicht geweest, en de pasta ziet er nog goed uit. Volgens de diverse fabrikanten is pasta een stabiele chemische verbinding, dus er zou geen verval mogen optreden.

Is het nog wel ok?
Wat te denken van een pc die al jaren oud is,.. daar vervang je de koelpasta toch ook niet van? Laat staan dat je van die paste de houdbaarheidsdatum weet.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Als je cpu uitfikt/terugklokt dan weet je dat het niet goed meer is :+

Ik gebruik al een paar jaar dezelfde tube dus je kunt ut nog best gebruiken.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:52

aKra

Intentionally left blank.

Ja, precies, als hij ook 3 jaar lang op je proc goed kan blijven werken, blijft het ook wel goed in de tube!

Intentionally left blank.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:45
Ik heb hier ook koelpasta van een jaar of 4 ofzo.. werkt prima....

Onlangs nog mn amp mee gefixed, moesten nieuwe torren in. Huidige pasta was wat hard geworden (gek he na 25 jaar),maar met nieuwe pasta loopt t weer prima.

Verwijderd

Volgens mij kan een emulsie wel degelijk uitzakken, maar dat zal met zulke kleine hoeveelheden in zo'n klein rottig tubetje amper een rol spelen.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 20:45:
Volgens mij kan een emulsie wel degelijk uitzakken, maar dat zal met zulke kleine hoeveelheden in zo'n klein rottig tubetje amper een rol spelen.
En anders een beetje kneden en ut blijft weer jaren goed.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1