Toon posts:

Rag time solo verneukt afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er een oplossing voor het volgende probleem?
Afbeeldingslocatie: http://www.rvdmolen.nl/plaatjes/info.gif
Bovenstaand plaatje zet ik in ragtime solo. Als ik hem uitprint komt het er heel lelijk uit. Niet vergroot of zow. Als ik met word print gaat et goed. Komt tie dr strak uit.

Verwijderd

Topicstarter
coubertin119 schreef op 15 December 2002 @ 14:49:
Neem dan Photoshop, of Freehand, of zo'n ander vector-based tekenproggie
Wel eens van DTP programma gehoord. Nu RagTime Solo is DTP!
en wel verrekte handig ook. Kaarten maken folders nieuwsbrieven op een heel prof manier!

Verwijderd

voor eenieders informatie:

http://www.ragtime-online.com/ :)

RagTime Solo is de gratis variant van RagTime:
RagTime Solo asks the user during each startup to acknowledge that it may not be employed for commercial use. Beyond this, it does not require any authorization. RagTime Solo runs on one computer only at any given time in a local area network. Some color profiles for high end devices were left out to save on download size. Dictionaries for spell checking and hyphenation are not included. They can be bought for 15 €.

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 15:44 . Reden: alcoholpercentage: ]

Verwijderd

Shagura schreef op 15 december 2002 @ 15:34:
* Shagura vraagt zich nu weer af wat DTP is...

Maarja, ik denk niet dat iemand er hier iets aan kan doen, omdat het gewoon een Ragtime Solo (wat een naam... :/) probleem is.
DeskTop Publishing ...

Google zal er verder best het één en ander over te vermelden hebben....

RagTime Solo heb ik nog nooit van gehoord, ik kan je dus ook niet verder helpen...

Verwijderd

Als het een DTP programma is, dan zou dat hier heel goed op zijn plaats zijn, maar ik denk niet dat veel mensen het kennen. Dit topic blijft wat mij betreft hier ook gewoon staan.

PS: Ik heb een hele berg reacties uit dit topic verwijderd, zonder verdere consequenties.