Eerst nee is niet bedoeld as flamebait.
Ik dacht dat Nederland een land van vrijheid was?
Elke keer post je een reactie hier op GOT en wat krijg je, weer een MOD die slecht heeft geslapen en locked hij je dan van de forum uit.
Toch krijg ik vaak racist postings over mijn slecht Nederlands enz en dat mag.
Post ik een antwoord over de stabiliteit van windows (yep ok was offtopic)en *BOOM* locked out van forum tot ik op accoord clicken...
Wat heeft het voor zin om hier wat te vragen?
je antwoord is altijd hetzelfde "Lees de faq, of gebruik de search..
Ja ja weet ik veel mensen zijn niet zo l337 als jullie en weet niets dus vragen steeds hetzelfde vraag..
Ik gebruik zelf de search maar vind 9 van 10 searchs niets,
Vriendelijk is het hier niet, Helpfull ook niet.
Ben zelf een Mod op een forum en ik steek wel wat tijd in om mensen te helpen ook als ze een vraag stellen die al gevraagd is...
Tweakers As gotten to big for it's own boots.
Ik dacht dat Nederland een land van vrijheid was?
Elke keer post je een reactie hier op GOT en wat krijg je, weer een MOD die slecht heeft geslapen en locked hij je dan van de forum uit.
Toch krijg ik vaak racist postings over mijn slecht Nederlands enz en dat mag.
Post ik een antwoord over de stabiliteit van windows (yep ok was offtopic)en *BOOM* locked out van forum tot ik op accoord clicken...
Wat heeft het voor zin om hier wat te vragen?
je antwoord is altijd hetzelfde "Lees de faq, of gebruik de search..
Ja ja weet ik veel mensen zijn niet zo l337 als jullie en weet niets dus vragen steeds hetzelfde vraag..
Ik gebruik zelf de search maar vind 9 van 10 searchs niets,
Vriendelijk is het hier niet, Helpfull ook niet.
Ben zelf een Mod op een forum en ik steek wel wat tijd in om mensen te helpen ook als ze een vraag stellen die al gevraagd is...
Tweakers As gotten to big for it's own boots.