Toon posts:

[Mandrake] KDE <-> GNOME

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet via dat Mandrake Refugee Offer de Mandrake 8.2 met boekjes en nog wat software besteld.

Nu zou ik graag voor de installatie weten wat precies het makkelijkst is om mee te werken.

Zelf heb ik ervaring met SuSE en Red Hat, maar ik heb altijd met de KDE gewerkt, nu hoor ik onlangs dat de GNOME veel makkelijker en sneller zou zijn.

Ik zit dus beetje in de knoop, als jullie me eens verder kunnen helpen? 8)7

Thx!!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Begin met wat je kent, KDE dus,
en zet Gnome ernaast. Speel ermee, and beslis voor jezelf.
Linux=keuze :)

Verwijderd

Topicstarter
voor school hebben we continu Windows software nodig, ik heb nu in Dualboot de OS-en staan, maar ik zou liever enkel Linux hebben en dan via een emulator Windows XP draaien

ik heb van een vriend VMWare gekregen, maar dat draait precies niet :(

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-05 16:33

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

VMware heeft niets met GNOME of KDE te maken :). Je kunt het best beide desktopomgevingen gebruiken en dan zelf kiezen wat je het prettigst vindt...dat kan gewoon naast elkaar geïnstalleerd worden. Over VMware: als je daar een probleem mee hebt en er na zoeken en proberen niet uitkomt, dan kun je het hier vragen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Zie ook de beschrijving van beide desktops op http://gathering.tweakers...list_messages/395099/last. :Y).

Verwijderd

Wat je beter en prettiger vindt werken hangt van jezelf af en waar je aan gewend bent . De een zweert bij Gnome, de ander bij KDE. Kortom probeer het gewoon en maak voor jezelf een afgewogen oordeel welke jij beter vindt.

Op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.