betekend dit dat er geen termometer is op mijn grafische kaart?? ik krijg dat bij het installeren van smart doc2 voor asus ik heb een ti4200 128 mb van asus
Denk het wel
Btw dit hoort in Videoplanken & Beeldkanonnen...
Btw dit hoort in Videoplanken & Beeldkanonnen...
ik geloof dat alleen de deluxe uitvoeringen die chip hebben.
Verwijderd
Videoplanken & Beeldkanonnen ...................................
en ik denk niet dat je een sensor op je kaart hebt dan
en ik denk niet dat je een sensor op je kaart hebt dan
Change ff de Topic titel! Dit snapt geen hond. En is nog Fout Engels ook.
Verwijderd
Mijn Gforce 2 heeft wel een temp. sensor aanboord en zou dan zo'n Gforce 4 dat niet hebben ? Mijn kaart is dus een standaard uitvoering Asus V7700 GTS pure 32 MB...
hmmm mijn oude Leadtek GF2MX400 had ook een tempsensor, maar mijn GF4 Ti4600 heeft er ook geen... en de Club3D Radeon9700 PRO die bij de PC zat die ik vorige week voor mn oom heb gebouwd (http://specs.tweak.to/4561 ) heeft ook geen tempsensor, dus die redenering klopt niet...Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 18:10:
Mijn Gforce 2 heeft wel een temp. sensor aanboord en zou dan zo'n Gforce 4 dat niet hebben ? Mijn kaart is dus een standaard uitvoering Asus V7700 GTS pure 32 MB...
[ Voor 4% gewijzigd door Whieee op 15-12-2002 22:58 ]
Launching containers into space
het is Videoplanken & Beeldkannonnen, want het is pas DOC als je een OC hebt. Het probleem dat je nu hebt (Heb ik nou wel of geen tempsensor?) hoort thuis bij Videoplanken en Beeldkannonnen...Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 22:48:
ik hou het bij overclocken want voor ik mijn kaart wil gaan overclocken wil ik wel de temp weten
Launching containers into space
Anyway, ik heb ook een kaart met temp sensor erop, maar als ik Nvidia detonato's gebruik ipv Leadtek drivers, werkt de sensor niet. ik weet niet welke drivers jij gebruikt
Hoort niet in DOC en is ook gewoon een zoekvraag. Op de site van Asus kun je vinden dat alleen de Deluxe een tempsensor heeft.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()