Toon posts:

Muiscursor na enige tijd inactief (search gebruikt)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de Logitech Mx500. Een hele fijne optische muis met gewoon lekker ouderwets een draadje eraan. Als ik (onder windows XP) een hele tijd niets doe, dan lijkt het erop dat het proces dat het bewegen van de cursor regelt 'indut'. De cursor reageert niet meer als ik de muis beweeg. Dit gebeurd ook als ik bijvoorbeeld een spel speel, waar ik de muis niet bij nodig heb. Na een tijdje, als ik de muis wel weer nodig heb, reageert de cursor dus niet meer.

Ik heb hier in de search gezocht en op de Logitech website gekeken of daar iets over bekend was maar dat mocht niet baten. Wie o wie helpt mij op weg?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Heb je hem op de USB? dan kan het zijn dat hij na een tijdje op de spaarstand gaat. Kan je zien of het lampje een stuk minder fel gaat branden?

Ik weet niet precies hoe dat zit, maar ik heb hem aan de ps/2, met Win98SE en ik heb daar geen problemen mee.

Het zal wel bij apparaatbeheer staan, energy saving gok ik.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Het lampje blijft wel branden maar ik weet niet of hij minder fel gaat branden. Ik gebruik inderdaad een USB poort voor de muis. Een ander systeem dat hier in huis staat heeft ook een logitech optische muis alleen dan de "wheel mouse". Hij heeft geen last van het niet reageren van de muis na een poos. Kan het misschien iets te maken hebben met de voeding? Ik heb volgens mij een normale voeding van 300 Watt ofzo. Er zit echter redelijk wat in mijn systeem. Zou het kunnen dat de voeding aardig aan zijn capaciteit zit en dat ie het daardoor af en toe niet trekt? Er zitten twee harde schijven in, een extra fan, cdrom speler en brander, een extra USB kaartje, twee netwerkkaarten, natuurlijk een geluidskaart en een videokaart en de rest van de standaard componenten die allemaal stroom vragen. Verder heb ik drie apparaten op de USB poorten aangesloten.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
moet je ff in de bios kijken, daar staat iets bij powermanagement over usb. Heb dat probleem gehad met het toetsenbord.

Verwijderd

dit is ongeveer een soortgelijk probleem als ik heb het is nog maar een paar dagen als ik een spel speel of gewoon in windows wat zit te internetten ofzo dan reageer opeens de muis en toetsenbord niet meer. ik heb niks nieuws in mijn systeem hangen en hij werkt al 2 jaar ofzo dus ik zou et niet weten waar het aan ligt en hij loopt niet vast want als ik zit te chatten ofzo dan blijf ik wel gewoon zien wat diegene typt maar zelf kan ik niks. iemand hier een antwoord op? please help mij.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 08:50:
dit is ongeveer een soortgelijk probleem als ik heb het is nog maar een paar dagen als ik een spel speel of gewoon in windows wat zit te internetten ofzo dan reageer opeens de muis en toetsenbord niet meer. ik heb niks nieuws in mijn systeem hangen en hij werkt al 2 jaar ofzo dus ik zou et niet weten waar het aan ligt en hij loopt niet vast want als ik zit te chatten ofzo dan blijf ik wel gewoon zien wat diegene typt maar zelf kan ik niks. iemand hier een antwoord op? please help mij.
Stekkertje dat niet helemaal vast zit? Dan leun je een beetje op je bureau, en die paar mm is net genoeg om het contact te verbreken. En als je dan weer overeind komt om de computer te resetten veert je bureau weer terug en is het contact weer gemaakt.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Die powermanagement lijkt het te zijn. Bedankt mensen.
Pagina: 1