Gratis invisible visitor counter?

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op een nieuwe website van me wil ik graag een counter die zoveel mogelijk bijhoudt (in ieder geval unique visitors en als het kan graag ook b.v. zoek-termen waarmee mensen op de site terecht zijn gekomen), zonder dat deze stats op wat voor manier dan ook door bezoekers geraadpleegd kunnen worden.

Vroeger kon dit bij TheCounter.com en kon je bij een gratis inschrijving gebruik maken van een teller waarbij je de visibility op invisible kon zetten en je account-stats kon locken met een password. Dat is inmiddels een premium service geworden ($$$) en daar ga ik niet aan beginnen.

Iemand een andere teller die hieraan voldoet?

(ik heb het niet over iets wat ik in die cgi-bin moet zetten o.i.d., ik heb al Webalizer Version 2.01 draaien maar daar ben ik niet helemaal tevreden mee)

Verwijderd

/me slaps ZeroVince around a bit with a /13 FAQ
Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden.

Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
Zoek maar gewoon op google, google heeft veel meer kennis dan alle W&G'ers bij elkaar :P
Als je nou zelf een scriptje had willen schrijven willen we je daar natuurlijk best mee helpen, als je zelf al genoeg moeite hebt gedaan, dat is de insteek van W&G :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 13:18 . Reden: alcoholpercentage: ]

Verwijderd

Met php is dit makkelijk te doen... Je kan daarom dus ook kijken op: http://phpfreakz.nl

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

Pelle

🚴‍♂️

FoOL says it all :)

Dit topic is gesloten.