Toon posts:

Maandkosten Abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben aan het rond kijken voor een snelle adsl verbinding. Mijn voorkeur gaat uit naar een 8Mbit verbinding. Ik ben een hele berg namen tegen gekomen, een aantal zeiden me wat en een aantal niet. Tot op heden hoor het meest positieve geluiden over cistron maxx.

Op hun site staan de verschillende abo's alleen het is me niet helemaal duidelijk wat ik nu precies in het eerste jaar betaal... Moet je het hele jaar vooruit betalen of kun je dit ook per maand doen? Een jaar vooruit betalen is namelijk wel super veel.

Graag hoor ik meer van jullie
Groeten,
Peter

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Cistron.nl: Betaling per jaar is alleen in het eerste jaar van de looptijd van de overeenkomst mogelijk; na het eerste jaar wordt automatisch overgegaan naar maandelijkse betaling.

Je zit er dus lijkt me een jaar aan vast, en daarna kan je per maand afzeggen.
En het staat ook heus wel in hun algemene voorwaarden :P

[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 15-12-2002 12:55 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde meer... kun je in het eerste jaar ook per maand betalen... ik vermoed van wel als ik de site bekijk... maar wil dr wel ff zeker van zijn...

Verwijderd

je gaat een contract voor een jaar aan maar betaald per maand da`s bij elke provider

Verwijderd

Topicstarter
ok thankz... dan wordt het cistron maxx... met een afstand van nog geen 400m tot de centrale moet je toch wel aardige snelheden kunnen halen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Je betaald per maand, of per jaar. In het laatste geval krijg je nog een leuke korting :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.