ik heb een draadloos transmissiesysteem van Lifetec gekocht en wil het aansluiten op mijn computer ik heb een Audigy Platinum en een XFX GeForce 4 MX440 SE met S-Video TV Out. Uit mijn zender komen 3 draden (geel, wit, rood) Geel = Video en Wit-Rood = Audio. Hoe moet ik dat aansluiten op mijn computer want ik snap er niks meer van
Wit-Rood op de Line-OUT van je Geluidsinterface en Geel op de TV-OUT van je video-interface.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Je hebt waarschijnlijk wel convertertjes nodig om dat te laten passen. Maar het moet idd op de manier van LauPro worden aangesloten
Voor mijn videokaart zal ik dan wel een converter nodig hebben want dit past er zo niet in 
En waar moet hij dan op mijn geluidsinterface op de Aux In 2 of de SPDIF I/O ?
Die converters zijn zeer prijzig met een hele brakke kwaliteit (over het algemeen dan). Het is beter om een videokaart aan te schaffen met een TV-out. Die SPDIF I/O is (ik kan mij vergissen) toch een negenpolige stekker met alle kanalen erin? Dat zou dan kunnen lukken als je het juiste verloopje ervoor hebt. Maar ik zou hem gewoon in de outgang voor de boxen prikken. Desnoods plaats je er een t-stukje tussen.Drazzic schreef op 15 December 2002 @ 12:38:
Voor mijn videokaart zal ik dan wel een converter nodig hebben want dit past er zo niet in
Verwijderd
meestal krijg bij zo'n tv-out het verloopje er al bij...Drazzic schreef op 15 december 2002 @ 12:57:
Mijn videokaart heeft S-Video TV Out.
NB: Converter is een actief component. 'Verloopje' is een passief componentDrazzic schreef op 15 December 2002 @ 12:57:
Mijn videokaart heeft S-Video TV Out.
tsja, toch een kwestie van even je handleiding lezen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()