Toon posts:

PC aansluiten op Sony Home cinema set hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds aantal weken heb ik een Sony DAV-S880 Home cinema set aangeschaft samen met een breedbeeld tv.
Alles kun je heel gemakkelijk aansluiten op de tv aangezien er vele scart aansluitingen op zitten voor eventueel Videocamera, fotocamera en playstation noem eigenlijk maar op.

Alleen wat ik niet weet is hoe je de PC die in een andere kamer staan kunt verbinden met de home cinema set.

Wat wil ik namelijk bereiken hiermee:

- MP3 songs afspelen vanaf de pc in de woonkamer.
- Gedownloade movies in DIVX ext. afspelen.

Wie heeft hier antwoord op ?

Ook ben ik van plan om zo'n wireless tv ontvanger en zender te kopen om in de slaapkamer ook dvd films te kunnen zien.
Kan ik dit ook gebruiken in combinatie met de pc en dat door te zenden naar de ontvanger ?

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12 14:48

Aidix

Geluidspietlut

Wat dacht je ervan om de handleiding eens te lezen?
Audio gaat op de line-in en video op de video in (van die receiver dus) :z

[ Voor 10% gewijzigd door Aidix op 15-12-2002 12:47 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-12 18:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Aidix schreef op 15 december 2002 @ 12:46:
Wat dacht je ervan om de handleiding eens te lezen?
Audio gaat op de line-in en video op de video in (van die receiver dus) :z
Idd. Zo moet het :)

Line-Out van de geluidskaart op een line-in aansluiting van de receiver (bijv. Aux oid).
En als je een videokaart hebt met een TV uitgang, dan kan je daar de TV rechtstreeks aanhangen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
MST_Morpheus schreef op 15 December 2002 @ 12:51:
[...]

Idd. Zo moet het :)

Line-Out van de geluidskaart op een line-in aansluiting van de receiver (bijv. Aux oid).
En als je een videokaart hebt met een TV uitgang, dan kan je daar de TV rechtstreeks aanhangen.
Zoveel verstand heb ik er niet van en heb inderdaad de gebruiksaanwijzing gelezen. Mij gaat het er meer om wat voor kabeltjes moet ik aanschaffen , kan iemand mij plaatjes sturen als dat mogelijk is ?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Als ik mij niet vergis is de sony 880 een Home Cinema Set, dus complete set met speakers en versterker en alles in een.
Weet eigenlijk niet of je daar nog je pc op aan kunt sluiten. ZOu je ff achterop moeten kijken of ie een ingang heeft. Maar anders kan je iig wel je pc gewoon op je TV aanlsuiten d.m.v. tulpkabeltjes en voor je video eventueel een SVHS kabeltje.

specs

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
www.electronicaonline.nl
goedkoper kun je niet krijgen!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

twopack schreef op 15 December 2002 @ 13:18:
Als ik mij niet vergis is de sony 880 een Home Cinema Set, dus complete set met speakers en versterker en alles in een.
Weet eigenlijk niet of je daar nog je pc op aan kunt sluiten. ZOu je ff achterop moeten kijken of ie een ingang heeft. Maar anders kan je iig wel je pc gewoon op je TV aanlsuiten d.m.v. tulpkabeltjes en voor je video eventueel een SVHS kabeltje.
Lijkt me wel. Zit altijd wel een extra AUX uitgang op. Tja, als daar de PlayStation al op zit... Dan wordt het wel ff switchen.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 13:08:
[...]
Zoveel verstand heb ik er niet van en heb inderdaad de gebruiksaanwijzing gelezen. Mij gaat het er meer om wat voor kabeltjes moet ik aanschaffen , kan iemand mij plaatjes sturen als dat mogelijk is ?
Kabeltjes voor het audio gedeelte:
Tulp stekker. Lengte moet jezelf maar ff uitvissen, ik weet niet wat de afstand PC-receiver is. Verloop tulp (female) - 3,5 mm (male) plug voor naar de geluidskaart.

Video:
is hier reeds boven genoemd :)

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:50
Zelf heb ik ook zo'n geval, maar dan de Pioneer NS-DV 77.
Het ligt er alleen nog aan hoe je de pc hierop wilt aansluiten,
Kan je het niet digitaal doen? Ik heb em nu via de spdif
(Creative Soundblaster Audigy Player OEM) > Coax-RCA kabel
naar de pioneer. Nu decodeerd m'n pioneer ook het ac3 geluid
bij divx'jes

Verwijderd

Ik ben gaan kijken op de site, en vondt dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.electronicaonline.nl/Afstandbedieningen_bestanden/UnivABPhil/SBCRU970.jpg SBCRU970 € 999,00

De zelflerende ProntoPro is compatibel
met elke infraroodafstandsbediening op de markt. Een geheugen van 8MB biedt onbeperkte macrofuncties. Het full-color LCD tipscherm heeft een fotografische beeldkwaliteit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da's nog eens geld voor een afstandsbediening zeg! 8)7

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 15:14:
[...]

Ik ben gaan kijken op de site, en vondt dit:
SBCRU970.jpg]afbeelding[/url]] SBCRU970 € 999,00

De zelflerende ProntoPro is compatibel
met elke infraroodafstandsbediening op de markt. Een geheugen van 8MB biedt onbeperkte macrofuncties. Het full-color LCD tipscherm heeft een fotografische

[[url=http://www.electronicaonline.nl/Afstandbedieningen_bestanden/UnivABPhil/beeldkwaliteit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da's nog eens geld voor een afstandsbediening zeg! 8)7
Ik bedoel dat je kabels haast nergens goedkoper kan kopen ;)
dan www.electronicaonline.nl
zijn daar echt spotgoedkoop.
Pagina: 1