Toon posts:

Software voor Sharp GX-10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen aan de modemsoftware voor de sharp gx10, op google is niets te vinden en de search hier doet het ook niet bij mij 8)7

En weet iemand dan ook gelijk of er een soort progje is PcSuite van Nokia

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:10:
Wie kan mij helpen aan de modemsoftware voor de sharp gx10, op google is niets te vinden en de search hier doet het ook niet bij mij 8)7

En weet iemand dan ook gelijk of er een soort progje is PcSuite van Nokia
Kijk eens op www.sharpworld.com

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 18:12
dan kom ik op PDAZoo.

En dat brengt mij tot de conclusie dat daar niets te vinden is,

Ik schop deze thread want ik zoek ook software voor de Sharp GX10 waaronder de drivers zodat ik mijn infrarood aan de gang kan krijgen(onder windows2000)

want als ik mijn foon voor de infrarood hangt zegt ie lief dat er een sharp GX Series aanhangt en dan kan ik dus mooi helemaal niets.

de handleiding is daarover MEER dan slecht.
Zit er bij de datakabel(die je los moet aanschaffen) wel een handleiding/cd-rom waar je iets mee kan?

Op www.sharp-world.com vind ik alleen maar press releases.
Daar heb je dus geen zak aan :)

DUS
Heeft er iemand software(wat dan ook)voor de sharp GX10?

Edit:

Na nog wat rondgezocht te hebben kwam ik erachter dat de pagina van sharp nogal onduidelijk is,
Op sharp.nl wel magnetrons en tvs aanprijzen maar geen telefoons.
Maaaar
daar hebben we http://www.sharp-mobile.com voor.
En daar zijn ook de modemdrivers te vinden (alleen nu ben ik benieuwd of met de modemdriver ook mijn infraroodding werkt. )

Misschien weet iemand wat ik met die datakabel kan doen? Want als ik daarmee net zo makkelijk Ringtones kan uppen en plaatjes mee kan uploaden/downloaden als met de software die bij de Samsung T100 zit dan wil ik die wel hebben~!

[ Voor 30% gewijzigd door Hennie-M op 19-12-2002 23:49 ]

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:12
Helaas forget it Hennie-M :(

Aangezien vodafone liever heeft dat je de ringtones en plaatjes liever via hun (dure) content download kan je geen plaatjes/ringtones uppen.

Zie thread @ What Mobile Forums hierover..

• Hennie-M
pietervl,

weet jij hoe ik die fotos op mijn pc kan zetten? ondanks dat de kwaliteit waarschijnlijk veeeeel te wensen over laat?

Edit: Ontzettend bedankt voor de link! er staan een hoop dingen in die een hoop dingen ophelderen, zoals het feit waarom er geen cd in mijn doos zit en waarom ik geen datakabel moet kopen (ik beschik over IrDa op mijn laptop.)

echt weer zwak allemaal :r

[ Voor 50% gewijzigd door Hennie-M op 20-12-2002 00:25 ]

Verwijderd

pietervl schreef op 20 December 2002 @ 00:00:
Helaas forget it Hennie-M :(

Aangezien vodafone liever heeft dat je de ringtones en plaatjes liever via hun (dure) content download kan je geen plaatjes/ringtones uppen.

Zie thread @ What Mobile Forums hierover..
fout,

ga met je sharp naar http://members.home.nl/webwatcher en kies ringtones van minder dan 20kb, ze werken gewoon, je kan elke alternatieve site bezoeken met vodafone live! ik zit al op meer dan 1gb verbruik bij live deze maand

• Hennie-M
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 07:53:
[...]

fout,

ga met je sharp naar http://members.home.nl/webwatcher en kies ringtones van minder dan 20kb, ze werken gewoon, je kan elke alternatieve site bezoeken met vodafone live! ik zit al op meer dan 1gb verbruik bij live deze maand
1 gig?!??!1
Hoe betaal je dat? Of is data gratis tot februari?
EN de discussie ging over het gebruik van een datakabel/Irda. Wat dus inderdaad onmogelijk lijkt te zijn. Al werd er door een medewerker van de TD bij vodafone gezegd dat er een nieuwe firmware aankomt die bluetooth moet gaan enablenb :D :*)

En ook het uppen en downen van pics op een telefoon toe laat!!

edit:

je kan dus op elke website gewoon wat midi of mmf files neerzetten en dan met je gx10 naar die site gaan en dan die tune downloaden?!
Makkelijk! en kun je dan ook Java daar neerzetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Hennie-M op 20-12-2002 10:38 ]

• pietervl
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 07:53:
[...]

fout,

We hadden het hier over infraroodverbinding/verbinding via een datakabel.
Via inet kan je idd van alle sites die je kan bekijken dingen downloaden, maar je kan bv niet simpel een rintone van je pc naar je mobiel krijgen of andersom (kan ofcourse wel door op een server te zetten of uiteraard het te mms'en). Maar zoals je kan lezen op dat andere forum is het niet mogelijk via de datakabel/infrarood waar we het hier over hadden en das minders als je dus wel zo'n kabel hebt :(

btw: voor gratis simpele java games: http://wap.spruce.jp/
Die link met ringtones is wel goed ...:)

[ Voor 11% gewijzigd door pietervl op 20-12-2002 12:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe sla ik de ringtones op? ik krijg geen menutje of iets.

• pietervl
Klik op de ringtone (kleiner dan 20 k) hij gaat nu vrolijk afspelen en toets het groene telefoonknopje in. Kies dan in het menu dat tevoorschijn komt nr 7, items opslaan. Klik vervolgens op de rechterbovenknop (menu) en kies optie 1 om op te slaan.

:)

Verwijderd

Topicstarter
OK, en de software voor het gebruik als modem werkt bij mij nu ook.

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
maar bestaat er nu software om vanaf je gx10 dingen te sturen naar je pc, zoals foto's ed?

• Hennie-M
nee

• Mich
  • Laatst online: 04:53
ok, ik schop dit topic weer omhoog, hoop dat het mag:D

ik vraag me af of het inmiddels al mogelijk is , om via infra rood of kabel, plaatjes kalender ringtones enz. uit te wisselen met de pc.

en die modem software wat kan je daar precies mee ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel mogelijk om nu een mms naar je mail te sturen en dan op te slaan dat wel, maar via kabel nog niet.

• Mich
  • Laatst online: 04:53
maarja dat kost 49 cent,

het komt er dus op neer dat je foto's ken maken, maar dat je er niks aan heb :D

in de gebruikshandleiding sta overgins wel dat je met de irda poort kan communciceren.
en ik begreep ook dat vodafone deze optie heb geblokkeerd, er moet dan toch wel iemand zijn die die firmware of wat dan ook te veraderen ?

Cutebritney: Gebruik aub de [EDIT] knop !

[ Voor 60% gewijzigd door Xandrios op 14-03-2003 22:07 ]

Verwijderd

Hopelijk wil iemand me een plezier doen en de modem driver op een site zetten ??/

reden ?? de download op de sharp site is helaas corrupt lzh file :( en helaas kan ik ze nergens anders wel vinden, dus aub iemand de me wil helpen/ ??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 22:36:
Hopelijk wil iemand me een plezier doen en de modem driver op een site zetten ??/

reden ?? de download op de sharp site is helaas corrupt lzh file :( en helaas kan ik ze nergens anders wel vinden, dus aub iemand de me wil helpen/ ??
Anders bel je effe 117 en dan sturen ze heb gratis naar je op binnen 4 werkdagen in huis!

Verwijderd

Ik moet ut voor maandag hebben dus helaas was dat al geen optie :(
wel al gebeld en besteld maar als kan wil ik ut iets eerder.
reden? stomme format gedaan en helaas vergeten me drivers op te slaan.

Dus als iemand me wil helpen graag :)

Verwijderd

Iemand al ???

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij is onderweg via je mail!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
kheb net een datakabel gekocht want kzag 'm liggen

maar als er geen software voor is wat kan ik er dan in hemelsnaam mee doen ?

[ Voor 70% gewijzigd door nudie op 30-11-2003 19:08 ]

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik weet niet of het mag.. maar ik kick deze topic ff naar boven..

met welke software kan ik dingen van GX-10 naar mn pc sturen en andersom...

ik heb wel gezien dat het met de modem driver kan..
maar bij die forum die daar stond.. kan niet meer :(

ik hoop dat de mensen hier zo aardig zijn om te antwoorden..

ThnX!!!!!
Pagina: 1