Nieuwe Duron/Athlon nog steeds potloden ??

Pagina: 1
Acties:

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
Een tijdje terug was er sprake dat AMD de pinnen wegliet zodat overclocken via multiplier niet meer zou kunnen, het bekende potloodstreepje zou dus niet meer opgaan..

Zijn er momenteel nog processors (en zo ja waar ) te koop waar dit nog steeds mogelijk is ?

Zijn er verder nog dingen op op te letten die de snelheid gunstig zouden kunnen beinvloeden bv kleur vd core, serienr enz ?

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

ja,
gewoon even een winkel binnen stappen goed kijken of die pinnen niet missen !

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Die pinnen hebben nog nooooit gemist... HOAX!

Laat maar.. .

Verwijderd

HOE vaak moet dit hier nog gezegt worden.
HET WAS GEWOON FAKE DAT JE NIET MEER KAN UNLOCKEN.

en als mensen gewoon ff de search functie gebruiken zie je het ook vanzelf

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ter ondersteuning: Ik verkoop vrij regelmatig PCs (allen met Duron/TBird erin >:)) en nog NOOIT hebben de multiplier pinnen gemist.

Bovendien kan ik mij ook niet voorstellen dat ze weg zouden kunnen, zonder het design van de processor helemaal om te gooien; Hoe weet het moederbord anders op welke snelheid de proc behoort te lopen? Dat wordt oa dmv die multiplierpinnen weergegeven...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Als ze dat gaan doen, misschien bij de K75 , de 1.5 Ghz serie.. met een kapje erover of zo. Ik zie ze niet even de hele fabriek ombouwen nu.. ze hebben het veel te druk.

En.. denk er eens over na,wat voor last hebben ze er eigenlijk van. Ze verkopen toch al alles wat ze kunnen produceren, de tweakers kopen de laagste klok modellen, de rest de snellere, en iedereen is gelukkig

:)

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Ben een tijdje geleden een Duron tegengekomen waarbij er een plastic laagje over de L1-bruggen zat. Dit laagje was heel makkelijk te verwijderen, alleen hierdoor kunnen ze dus bij de winkel zien of je je potlood gebruikt hebt

blaat? BLAAAAAAAAT!

• Spais
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 20:27

Spais

The Spais Melange

Dus die foto in de Computer Totaal van November is fake ? (blz 156 ofzow)
Daar missen toch ech wat pinnen..

• Ronald
  • Nu online
die foto zag eruit als dezelfde als die hoax foto die op tweakers gestaan heeft

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 17:58
Nep foto's dus ?

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Ach laat ook maar. De mensen die het willen geloven die geloven maar dat die pinnetjes weg zijn. ( Die zijn er vanaf gevallen tijdens het inpakken...... Sjeez geloven jullie alles wat op internet staat ???) >:)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:34
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 23:23 schreef sju het volgende:
Ben een tijdje geleden een Duron tegengekomen waarbij er een plastic laagje over de L1-bruggen zat. Dit laagje was heel makkelijk te verwijderen, alleen hierdoor kunnen ze dus bij de winkel zien of je je potlood gebruikt hebt[/quote]Hmm, dat moet dan door de leverancier gedaan zijn. Had ik hem toch niet gekocht, kan betekenen dat er zelf mee geklungeld hebben en dat met die prut proberen af te dekken.

Welk bedrijf was dit?

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Helldesker :
Tuurlijk, koeien kunnen toch ook waterskien, niet dan? hepput met mn eige ogen gesien.. op de teevee... B-)

Verwijderd

Hee, kunnen melkuniekoeien ook Durons maken dan ??????????

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 17:11

GraasGast

Analogue Heaven

Jah die ken je uit ze melken...silicummelk ofzo...kristaliseert in mooie duron cores...

Verwijderd

LOL :D

• psychotic
  • Laatst online: 05-11-2025
OK, lekker verder multiplieen dus, dat wilde ik dus effe weten ;)

Ik vraag me dan toch af waarom dat topic hier op Tweakers stond en ze er een heel artikel aan besteed hebben ? Niet voor de gein lijkt me zo :P

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

nee helaas die zijn niet meer te koop...

maareh laat ik niet toevallig eentje hebben die je wel mag kopen voor het dubbele?? :) :)

just kiddin....je kan ze nog gewoon kopen :)
Pagina: 1