Toon posts:

SG == HK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het aan mij, of is Stuffis Generalis een verzamelbak van onzin topics aan het worden? Misschien wordt het tijd dat HK standaard direct voor iedereen beschikbaar is, want nu wordt m.i. SG er een beetje voor misbruikt...

Zie ook:

Stuff Generalis == HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom staat dit topic nu ook sticky : Beleid tegenover HK-replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alsof dat nog uitgevoerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 10:44:
alsof dat nog uitgevoerd wordt...
Een moderator kan niet op een knop drukken om alle "foute" topics/posts te zien. Daarom is SM er, zo kan je een moderator "helpen" dit beleid uit te voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32
Uit dat topic uit SM:
[auto] Kinderzitjes Stochemuller

(kerst) desktop

Diefstal van mijn tas

leuke text voor kerstkaart vriendin
Desktop topic is puur HK waardig, maar de rest is toch redelijk en niet direct als onzin te typeren. Zou een discussie uit voort kunnen komen en anders zakken ze wel weg. Grote verschil tussen HK en SG is de wijze waarop er gepost wordt, de intentie van de topicstarter om het te starten en het ontbreken (gelukkig) van de HK replies in SG. Dat is toch wel het grote verschil tussen de twee fora samen met het feit dat in SG niet elk onderwerp geschikt is. Maar dat laatste valt wel aardig mee. De voorbeelden die hier genoemd zijn vind ik bijboorbeeld lang niet zo erg als al die auto topics ;) Smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

desktopic zat al dicht, kinderzitjes is gewoon een serieuze vraag en dus niks mis mee, diefstal van mn tas is een onderwerp wat in HK jammer genoeg door onzinreplies zou worden verpest. Leuke tekst voor kerstkaart is gemoved naar de HK :)

kan aan mij liggen, maar dan valt het allemaal best nog wel mee? :) Verder hebben modjes ook nog een sociaal leven gelukkig :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1