Hallo,
Ik ben de laatste tijd bezig met overclocken en alles wat erbij komt kijken.
Ik haal met mijn systeempje niet echt een geweldige 3Dmark2001 score:
rond de 5000 punten met het volgende systeem:
XP2000+, 512 MB DDR (aggressieve timings) Powercolor GeForce2GTS Pro 64MB DDR.
Volgens mij ligt het probleem bij de videokaart. Aangezien ik geen geld meer aan 'm'n pc meer wil uitgeven, wil ik die GeForce 2 GTS maar eens een flinke por geven
Hij loopt standaard op 200/365 . Met memsinks en een Zalman Zm80-HP krijg ik hem op 240/418.
Echter geeft dit niet echt een schokkende verbetering in m'n 3Dmark punten. Rond de 400 ofzo
Nou kwam ik toevallig ergens tegen dat je m ook naar een Quadro kon modden door 2 weerstandjes te verplaatsen. Nu is mijn vraag :
Geeft dit een performance verbetering ? (de search gaf mij hierop geen antwoord)
En stel dat het toch tegen valt, is het dan weer terug te zetten ? (weerstandjes terug en bios terugflashen )
Ohja, en zijn er nog andere mogelijkheden om m'n score wat omhoog te helpen ?
Ik ben de laatste tijd bezig met overclocken en alles wat erbij komt kijken.
Ik haal met mijn systeempje niet echt een geweldige 3Dmark2001 score:
rond de 5000 punten met het volgende systeem:
XP2000+, 512 MB DDR (aggressieve timings) Powercolor GeForce2GTS Pro 64MB DDR.
Volgens mij ligt het probleem bij de videokaart. Aangezien ik geen geld meer aan 'm'n pc meer wil uitgeven, wil ik die GeForce 2 GTS maar eens een flinke por geven
Hij loopt standaard op 200/365 . Met memsinks en een Zalman Zm80-HP krijg ik hem op 240/418.
Echter geeft dit niet echt een schokkende verbetering in m'n 3Dmark punten. Rond de 400 ofzo
Nou kwam ik toevallig ergens tegen dat je m ook naar een Quadro kon modden door 2 weerstandjes te verplaatsen. Nu is mijn vraag :
Geeft dit een performance verbetering ? (de search gaf mij hierop geen antwoord)
En stel dat het toch tegen valt, is het dan weer terug te zetten ? (weerstandjes terug en bios terugflashen )
Ohja, en zijn er nog andere mogelijkheden om m'n score wat omhoog te helpen ?