GoT'Ters,
Ik worstel nu al enige tijd met het volgende probleem
, ik heb een Hercules 4000XT PCI video kaart in een Compaq ML330 met 700+MB RAM, 165GB HD en een Intel P3 op 667 MHz, draaiend onder XP met een Samsung TFT 171B op 1280x1024 (32Bits @ 72Hz) als beeldscherm.
Systeem draait prima zolang ik geen 3D functies aanroep, ziehier mijn probleem
Op geen enkele manier krijg ik het gedaan om succesvol DxDiag uit te voeren, elke keer bij de Direct3D test krijg ik een failure met de tekst
"Direct3D test results: Failure at step 8 (Creating 3D Device): HRESULT = 0x80004005 (Generic failure)"
Andere programma's zoals 3DMark, VideoTest (Warcraft 3) geven het zelfde probleem "could not locate 3D device".
... ahum
Ik heb van alles geprobeert, lagere resoluties (640x480 ... 800x600, etc) en lagere dieptes (16/32Bits), maare geen resultaat, blijf dezelfde melding krijgen ... wat nu ... 
Baidewee, XP draait met SP1 en de meest recenste drivers voor de Hercules 4000XT PCI zijn geinstalleerd, DirectX is versie 8.2
Zonder Direct3D is gamen onmogelijk
... hopeloos!
Need help please ...
Bedankt,
Ik worstel nu al enige tijd met het volgende probleem
Systeem draait prima zolang ik geen 3D functies aanroep, ziehier mijn probleem
Op geen enkele manier krijg ik het gedaan om succesvol DxDiag uit te voeren, elke keer bij de Direct3D test krijg ik een failure met de tekst
"Direct3D test results: Failure at step 8 (Creating 3D Device): HRESULT = 0x80004005 (Generic failure)"
Andere programma's zoals 3DMark, VideoTest (Warcraft 3) geven het zelfde probleem "could not locate 3D device".
... ahum
Baidewee, XP draait met SP1 en de meest recenste drivers voor de Hercules 4000XT PCI zijn geinstalleerd, DirectX is versie 8.2
Zonder Direct3D is gamen onmogelijk
Need help please ...
Bedankt,