Toon posts:

[Gf2mx] Tv-out kabel welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gforce 2mx400 32mb videokaart met tv-out.
nou ziet mijn tv-out er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wackydanos/hpbimg/tv-out1.jpg

dit is dus geen s-video aansluiting, die heb ik ook niet nodig ik moet de composite hebben, dit moet naar mijn mening met een kabeltje (die ik er dus niet bijgekregen heb, tenmindste wel een kabeltje maar dat is een gewoon s-video kabeltje)
nu wil ik dus weten welk kabeltje ik moet hebben, hoe hij heet waar ik hem kan kopen.
Ik heb al met de search gezocht, op google gezocht en in de tv-out Faq gekeken, misschien ben ik blind maar ik heb niks gevonden :'(

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Is dat niet je video-in? Post eens ff wat meer info over die kaart (merk e.d.) en kijk eens in je handleiding.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Beetje overbodig om heel nieuw topic te beginnen vind je niet ? ;) ([rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml])

Maargoed, stap gewoon een electronica zaak binnen en leg uit wat voor kabel je nodig hebt :) (dus die van TV-out met 9 pins naar TV gaat) Ik heb ook zo'n kabel maar k heb geen idee hoe die heet.

/edit: ow en er is een reactie gekomen op je vraag in dat andere topic ;) [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 01:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 01:20:
Beetje overbodig om heel nieuw topic te beginnen vind je niet ? ;) ([rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml])

Maargoed, stap gewoon een electronica zaak binnen en leg uit wat voor kabel je nodig hebt :) (dus die van TV-out met 9 pins naar TV gaat) Ik heb ook zo'n kabel maar k heb geen idee hoe die heet.

/edit: ow en er is een reactie gekomen op je vraag in dat andere topic ;) [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml]
LOL ja dat aldi topic was niet echt actief meer dus ik dacht laat ikhet maar in V&B droppen, maar ik zal naar de electronica boer gaan, desnoods neem ik me kaart gewoon mee :)
thanx anyway

Verwijderd

Topicstarter
lool aldi-topic is toch actiever dan ik dacht :P
maar degene die daar antwoord heeft gegeven heeft niet gezien dat ik geen s-videouitgang heb maar een andere wazige 9 pins zoalsje zegt :)
dusheb ik nog weinig aan.
die van s-vid naar composite heb ik hier liggen

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 01:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 01:23:
lool aldi-topic is toch actiever dan ik dacht :P
maar degene die daar antwoord heeft gegeven heeft niet gezien dat ik geen s-videouitgang heb maar een andere wazige 9 pins zoalsje zegt :)
dusheb ik nog weinig aan.
die van s-vid naar composite heb ik hier liggen
Jup en kijk is hoe die composite eruit ziet; juist ;) Zo 1 moet je denk ik hebben, maar dan die erin past :) (ander geslacht dus)

Kijk anders ff de faq door: De grote tv-out FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 01:27:
[...]

Jup en kijk is hoe die composite eruit ziet; juist ;) Zo 1 moet je denk ik hebben, maar dan die erin past :) (ander geslacht dus)

Kijk anders ff de faq door: De grote tv-out FAQ
in die faq kan ik hierover niks vinden, kheb em al wel 4x doorgelezen :S

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Je koopt een kaart met TV-out en daar zit geen kabel o.i.d. bij? Ik weet wel waar ik zou beginnen met zeiken. :+

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
GA!S schreef op 15 december 2002 @ 01:45:
Je koopt een kaart met TV-out en daar zit geen kabel o.i.d. bij? Ik weet wel waar ik zou beginnen met zeiken. :+
ik heb er wel een kabel bij gekregen maar dat is een volstrekt loze s-video kabel, en die computer is al 2,5 jaar oud dus om nu nog een keer bij de winkel gaan zeiken :P

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
heb nog zo'n kabeltje liggen die deze poort verandert naar een Composite out. tis een beetje andere, heeft meer pootjes dan een normale S-video. Gebruik hem zelf niet.. maar zou wel ff moeten zoeken want weet niet zeker. Kreeg hem bij een videokaart die ik tweedehandskocht en hij paste er niet eens bij ;)
Pagina: 1